Geen geluid via mijn stereo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TrAcEd

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Hey! :)
Ik gebruik een kabel die ik aansluit van mijn PC naar mijn stereo, op die manier kan ik naar mijn muziek luisteren die op mijn pc staat via mijn stereoboxen, maar eergisteren heb ik die draad eens uit mijn PC gehaald omdat ik hem moest verplaatsen, en na hem opnieuw aan te sluiten heb ik opeens geen geluid meer, ik hoor wel een zoemend geluid als ik de plug er in steek, maar het geluid van mijn PC hoor ik niet.

Het rare is dat het geluid wél werkt als ik er gewone PC boxen op aansluit, maar niet via de plug poort die nodig is om op mijn stereo aan te sluiten, ik hoor alleen luid gezoem, zoals je hoort bij het aansluiten van een electrische gitaar, dus de kabel werkt, alleen het geluid van mijn PC niet.

Ik wist niet zeker of ik dit bij hardware of software moest plaatsen, sorry.
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen, alvast bedankt. :)

Kabels wel goed stekkers al nagekeken, je stereo installatie wel goed ingesteld.
Als je pc boxen werken op de zelfde uitgang zul je het toch in de kabel of je installatie moeten zoeken.

Hey! :)
Ik gebruik een kabel die ik aansluit van mijn PC naar mijn stereo, op die manier kan ik naar mijn muziek luisteren die op mijn pc staat via mijn stereoboxen, maar eergisteren heb ik die draad eens uit mijn PC gehaald omdat ik hem moest verplaatsen, en na hem opnieuw aan te sluiten heb ik opeens geen geluid meer, ik hoor wel een zoemend geluid als ik de plug er in steek, maar het geluid van mijn PC hoor ik niet.

Het rare is dat het geluid wél werkt als ik er gewone PC boxen op aansluit, maar niet via de plug poort die nodig is om op mijn stereo aan te sluiten, ik hoor alleen luid gezoem, zoals je hoort bij het aansluiten van een electrische gitaar, dus de kabel werkt, alleen het geluid van mijn PC niet.

Ik wist niet zeker of ik dit bij hardware of software moest plaatsen, sorry.
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen, alvast bedankt. :)

Zoals je 't beschrijft, heb je de verkeerde aansluiting op je stereo te pakken. Mogelijk die van de ingang voor een externe platenspeler (phono) .... ?

Hallo. :)
Ik heb het al getest met een andere PC en daar ging het prima, ik, heb ook de plug al in alle mogelijke aansluitingen gestoken maar dat geeft geen enkel effect helaas.

Ik heb al mijn drivers ook al heropnieuw geïnstalleerd, ook windows heb ik opnieuw geïnstalleerd.

Dus mijn kabel, de drivers, windows en mijn stereo of boxen kan ik allemaal al uitsluiten, want die zijn allemaal al nagekeken.
Het is enorm vervelend want ik zie echt het probleem niet.

meestal licht zo'n probleem dan toch aan de audio-kaart of aan de audio-instellingen raadpleeg de dichtsbijzijnde computer winkel die maken dat voor heel weinig als u het zelf niet kan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan