geen geluid??!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

siddharta23

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Berichten
189
ik heb een packard bell geformatteerd en windows 98se er terug op geinstalleerd. videodrivers gevonden, werkt perfect. de drivers voor geluid werden door windows zelf geinstalleerd denk ik?! Ensoniq ES 1371!
als ik naar hardwareprofiel ga,staat er "dit apparaat werkt correct". maar als ik nu muziek afspeel, geen geluid, windows media player crasht. als ik naar configuratiescherm ga en daar op 'geluid' of 'multimedia' dubbelklik gebeurt er niets!!

wie kan mij aub helpen!
 
Nieuwste drivers voor windows 98 downloaden.
lijkt mij

succes
 
Geplaatst door wajang
Staan alle schuifjes omhoog?

rechtsklikken op je luidspreker rechts onderin - volumeregelingen openen.

Kijk bij - Opties - eigenschappen - nog even of overal vinkjes bij staan
 
het probleem is dat ik geen luidspreker rechts onderaan heb staan in de takenbalk en ook nergens geen schuiven!!!!!
 
Dan denk ik dat je terug moet naar het advies van techie.

Als je naar configuratiescherm gaat - systeem - apparaatbeheer - besturing voor geluid en spelletjes, dan heb je waarschijnlijk ergens een uitroepteken staan.
 
Vaslopen van mediaplayer heeft niks met je geluidskaart te maken, Configuratiescherm / geluiden en multimedia Tabblad geluiden// volumeregeling op de taakbalk weergeven aanvinken, daarna kan je je schuifjes regelen.
 
ja maar als ik naar configuratiescherm multimedia ga en daarop dubbelklik wil die gewoon niet openen, er gebeurt gewoon niets!! ik weet dat je daar dan volumeregeling kunt plaatsen op taakbalk, maar die opent gewoon niet!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan