geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Op de een of andere onverklaarbare wijze heb ik ineens geen geluid uit mijn andere paar luidspreker boxen. Er staat wel spanning op , maar er wordt geen geluid weergegeven terwijl dat uit het andere paar wel komt.
Ik heb al van alles geprobeert maar krijg het niet voor elkaar.Wat zou dit kunnen zijn ?

je zegt dat je al van alles heb geprobeerd?dan wordt het wel moeilijk? maar wat is alles? wat voor geluidskaart heb je? heb je de speakers getest? (omgedraaid) rechts op links---links op rechts? in de instellingen niets veranderd? heb je de pc open gehad?
misschien iets los draadje? geef even iets meer info!

Alle aansluitingen zijn nagelopen. er kan uiteindelijk natuurlijk niet zomaar vanzelf draden anders gaan zitten.
Er staat spanning op want je hoort licht ruis uit de speakers komen.
Het is eengewone 5.1 set van creative. Ik heb daar 2 sets speakers op aangesloten staan, en dat werkt heel goed, maar gisteravond bleek ineens dat een set het dus niet doet, er komt geen geluid uit, maar wel licht ruis.
Ik heb ook alle instellingen die softwarematig zijn nagelopen en daar kan ik niks vinden.
Ook heb ik de aansluitingen eens verwisseld en dan komt er dus wel geluid uit de set die het niet doet, dus de speakersets zijn dus alletwee in orde. Er komt alleen geen geluid uit een kanaal.

ja moeilijk te zeggen hoor! ik zou toch even kijken of de geluidskaart goed in het slot zit? of misschien is de kaart gewoon stuk??:( t,is niet te hopen! heb je nog een andere geluidskaart waar je mee zou kunnen testen?

Nou ik ben er uit.
Niet te geloven hoor, maar het is lachwekkend wat er nou was. Er was een automatische software/driverupdate .
Dat had tot gevolg dat dus gelijk al mijn instellingen door de war geschopt waren en ik maar zoeken en hier mijn vraag stellen. Domoor die ik ben !
Zo zie je maar dat zoiets ook tot "problemen" kan leiden.
Nou nog bedankt voor het meedenken, Seeburg 100 !
Volgens mij kan dit draadje dicht.

Idd. Toch is het gelijkertijd een hint om er op te letten om automatische updates beter uit te schakelen.
Bij veel software staat het schijnbaar automatisch zo ingesteld, ik zal er op letten daar voortaan naar te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan