Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

BonMucha

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Hey mensen alles goed?

Mn internet deed het opeens niet meer terwijl alles nog goed was. De volgende ochtend deed hij het weer maar opeens komt er geen geluid uit. Als ik muziek aan doe dan zegt ie dat ie het niet kan afspelen. Mn volumeregeling staat ook niet meer rechts onderin en bij bureauaccecoires kan ik hem ook niet openen

HELP???

Configuratiescherm

Ga naar configuratiescherm klik op "Geluiden en multimedia" en vink "icoon op taakbalk weergeven" aan.

Eric.

Ik kan niks aanvinken als ik bij geluid in de configuratiescherm ga kijken..ik kan alles wel zien maar kan niks aanvinken of veranderen

probeer eens een systeemherstel naar gisteren toen je dit nog niet had.
als het niet lukt kun je altijd de herstelbewerking ongedaan maken.
start>alle programmaas>buroasso>systeemwerkset>systeemherstel>een eerdere status van deze computer herstellen>volgende>datum kiezen>volgende.

dat had ik daarnet ook al geprobeerd maar heb nog steeds geen geluid

verwijder je stuurprogramma eens in apparaatbeheer en start je pc opnieuw op.
deze comuter>R.muisknop>eigenschappen>hardware>apparaatbeheer>geluidskaart rechter muisknop eigenschappen >stuurprogramma verwijderen.

nog een vraagje ben je spyware vrij,controleer je hier weleens op?

Laatst bewerkt:
er staat geen geluidskaart..
wel
Besturing voor geluid, video en spelletjes
+Audiocodecs
+Bluetooth Audio
+Legacy-audiostuurprogamma`s
+Legacy-videovastlegapparaten
+Mediabeheerapparaten
+videocodecs

welke moet ik weghalen???

ja zit even te denken zit er volgens mij niet bij nee,ben even aan het zoeken naar het programma everest daarmee kun je zien welke geluidskaart er in zit.
heb je die pc pas open gehad toevallig of zo?

Nee, ik deed mn computer aan en kon geen geluid afspelen niks..enigste geluid die ik nog heb is die geluid dat de kast zelf maakt..zo`n TUUT geluid
ik heb verder van alles geprobeerd wat ik maar weet.
Ik zat eraan te denken windows xp opnieuw te installeren..zal dat helpen??

als je het programma opent en klikt op computer dan kijk bij multiemedia of je geluidskaart daar bij staat.

welke van deze moet ik hebben?
en wat dan??

Bijlagen

• help.jpg
    help.jpg
    76,8 KB · Weergaven: 42
nee links boven aan staat computer daar klikken en dan overzicht en dan iets naar beneden.

nou ik zie het er niet bij staan..of ik ben gewoon stom
ik zie wel een videokaart
kijk maar

ik zie niets hoor:8-0:
dat plakken zal wel niet lukken bestand is te groot

Laatst bewerkt:
heb je die pc kast ooit eens open gehad?
dan kun je nog een ding doen je kast open stroom eraf natuurlijk en dan je geluidskaart er opnieuw induwen of in een ander pci slot steken en je pc opnieuw opstarten.
als die kaart niet kapot is ziet xp nieuwe hardware en zal die weer werken.
heb je dit nooit gedaan zou ik niet zelf klooien maar mischien dat een kennis er een beetje vanaf weet en kan die het voor je doen.

Laatst bewerkt:
ja mn ex had 1,5 jaar geleden opengemaakt om meer geheugen voor me te zetten..maar daarna deed mn computer het gewoon goed..geluid alles
tot vanmorgen dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan