geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Berichten
277
Als ik een film heb gedownload en het is een video_TS dan heb ik wel beeld en geen geluid.
Ook als die op een dvd staat wel beeld geen geluid.
Op mijn dvd speler in de kamer wel geluid .
Wat is er aan instellingen fout op mijn computer.?????
 
Hoi,

Geluidsknopje van de dvd speler in je pc uit te staan misschien.. of ergens een instelling bij volume controle.. zie rechtsonder in de taakbalk en dan het luidsprekertje..
BTW welke programma gebruik je voor het afspelen van de dvd op de computer..

Groetjes, Anne
 
Anne,

Alle geluidsinstellingen zijn orde alles staat aan, dus dat is het niet.
Helaas dan zou het eenvoudig zijn.
 
Ik werk er zelf niet mee, maar ik zie wel eens een audio_TS in de zelfde folder. Zou je die er niet bij nodig hebben?
 
Dan zou die het ook niet op de geluidsinstallatie in de kamer doen nee hij doet het alleen niet op de computer
 
Hoi,

Heb je dat bij elke dvd of alleen bij deze dvd..
Als je het bij alle dvd's hebt dan begin ik te denken aan een codec foutje.... dan heb je een codec pack nodig... die zijn wel te vinden via google.

To mumzel :

Audio TS directory is meestal gewoon leeg, omdat alles toch onder de videoTS directory wordt gezet.

Groetjes, Anne
 
Geplaatst door DjViper
Hoi,

Heb je dat bij elke dvd of alleen bij deze dvd..
Als je het bij alle dvd's hebt dan begin ik te denken aan een codec foutje.... dan heb je een codec pack nodig... die zijn wel te vinden via google.

To mumzel :

Audio TS directory is meestal gewoon leeg, omdat alles toch onder de videoTS directory wordt gezet.

Groetjes, Anne

:eek:
 
Hoi,

Welke programma gebruik je om de dvd af te spelen...


Groetjes, Anne
 
Ik gebruik power DVD heb ook andere programma's geprobeert doen het ook niet.
Met een avi file heb ik wel geluid
 
Hoi,

Heb nog effe op het internet zitten te snuffelen..

De volgende mogelijkheden zouden ook nog kunnen..

Audio kabeltje van de dvd speler naar de moederboard of geluidskaart is niet aangesloten..

Of de geluidsinstellingen kwa boxen staat niet goed... die kun je vinden via, start, instellinge, configuratie scherm, geluiden en multimedia in die buurt.

Groetjes, Anne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan