geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

misty

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Berichten
102
hallo allemaal

heb mijn pc geformateerd en krijg mijn geluid nie meer aan de gang.xp pro. de rom van mijn moederbord,asus, waar de driver opstaat lukt niet.zegt ie op gegeven moment is niet digitaal ondertekent doe ik toch doorgaan. elke keer als ik dat probeer start ie opnieuw op. gaat om realtek ac97 audio. ben ook al op de site geweest en een driver gedownload maar werkt ook niet. ook al via veilige modes geprobeerd daar komt ie verder en denk je tis oke maar wil ook niet. nu lijkt wel of ik een pc heb van tig jaren terug zo sloom en elke keer krijg ik berichten dat programma niet reageert en moet afsluiten je weet da wel zeer irrie :-(
probeer nu systeemherstel om het allemaal weer te laten vlotten en hoop dat iemand DE oplossing heeft om er weer geluid uit te krijgen. tis niet mijn eerste format en toen nooit geen trubble gehad ermee.
wie oh wie kan me helpen als er meer info nodig is hoor ik het wel.

mvg misty
 
Heb je al je andere drivers al wel geinstalleerd? In het speciaal die van je moederbord?
Voor de zekerheid....Heb je a373 genomen en de 4e in het lijstje? De bovenste is n.l. 64bit.

Realtec
 
goeie morgen

bedankt voor je antwoord elisa. ga het vanmiddag eens proberen en laat je weten of het gelukt is. de rest is allemaal geinstalleert want er staan verder geen uitroeptekens alleen bij multimedia controller.

gr's misty
 
Hallo rimsic

bedankt voor je tip. eerst de vorige tip en download geprobeerd maar die wilde niet. nu via drivers.com gedaan en ja hoor eindelijk weer geluid :D :thumb:
ik wist wel dak een driver miste maar die op mijn rom stond pakte hij om een of andere reden niet meer en ook die ik van de site van realtek nam deden nix. dus dan word het puzzelen en alle hulp is dan welkom.

mvg misty
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan