Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
1
Hallo deskundigen,

Op mijn compu totaal geen geluid meer, icoon geluid op de taakbalk is alles dempen NIET aangevinkt. Waar kan ik nu kijken of controleren, zover ik kan zien staan alle volumeregelingen open.
 
Kijk even bij apparaat beheer of er geen uitroepteken staat bij je geluidskaart. Driver terug installeren, Kaart defect. Zijn allemaal mogelijkheden.
 
Ook alle hardwarematige volumeknoppen? Knop op het beeldscherm (Bij, in het beeldscherm ingebouwde, speakers), knop op losse speakers, "mute"knop op het toetsenbord. Zitten alle stekkertjes nog goed vast, heeft de hond niet een kabeltje doorgebeten.
 
Nog een tip:

Daar moet alles er uit zien zoals HIER.

Ik weet niet wiens idee dit was maar als je alles op vol zet blaas je met een beetje geluk je speakers half op.

Ik zou hem maximaal in het midden zetten en gewoon steeds hoger.
 
Geplaatst door MonkeyGossip™
En dat noem je geluk.
XP_PC heeft gevoel voor understatement, zou ik eerder zeggen :D

Helaas komt er van TopciStarter ook niet veel geluid meer :(
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door XP_PC
Nog een tip:



Ik weet niet wiens idee dit was maar als je alles op vol zet blaas je met een beetje geluk je speakers half op.

Ik zou hem maximaal in het midden zetten en gewoon steeds hoger.

En dan nog, tot voor kort had ik mijn soundkaart aangesloten op een 2X 35 W versterker. Als je die half open zet, dan gaat het nog. maar nu heb ik er een amp van 2X 120W opstaan, die staat wel bijna minimaal. Anders springen de ruiten er uit.

Maar ja, zoals in eerdere berichten, zal TS toch alles even moeten checken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan