geen geluid!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GB lolzors

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2005
Berichten
78
ik heb een computer gekregen zonder geluid, en in de kast staat ook niet de naam van de geluidskaart, dus kan ik m ook niet downloadne, wat nu?
 
Zitten er wel gaatjes achterin de computer om daar dus de boxen op aan te sluiten meestal zit er groen blauw en roze maar kunnen er ook meer zijn of zijn alleen zwart ligt eraan of je een nieuwe hebt of een oudere.

Als dat niet zo is dan heb je geen geluidskaart in je computer zitten.

Je geluidskaart kan je vinden op je moederbord (onboard) of los in een gleuf maar dat denk ik niet want je kan hem nergens vinden.
 
ik heb het nu, maar het izjn 2 kleine bestandjes, waar moet ik ze in plakken? ik heb een AZTECH N270.. help zo spoedig mogelijk
 
GB lolzors zei:
ik heb het nu, maar het izjn 2 kleine bestandjes, waar moet ik ze in plakken? ik heb een AZTECH N270.. help zo spoedig mogelijk
kom op a.u.b., moet binnen 1 uurjte af..
 
GB lolzors zei:
ik heb het nu, maar het izjn 2 kleine bestandjes, waar moet ik ze in plakken? ik heb een AZTECH N270.. help zo spoedig mogelijk
Leg je vraag eens duidelijker uit.
Als de Aztech je geluidskaart is ga je naar de site van de fabrikant en download je de driver die bij je kaart hoort.
Welke bestandjes heb je?
Van welk internet adres?
 
Admin_Frisian zei:
Leg je vraag eens duidelijker uit.
Als de Aztech je geluidskaart is ga je naar de site van de fabrikant en download je de driver die bij je kaart hoort.
Welke bestandjes heb je?
Van welk internet adres?
ik heb ze gedownload ozals ik al zei via google dan zocht ik voor aztech n270 en vond ik r een, toen registreerde ik en downloade het, maar ik wist niet waar ik de bestandjes van de geluidkaart in moest plakken
 
DIe moet je ook nergens in plakken, die moet je uitpakken in een willekeurige map en dan ga je naar apparaatbeheer en klik met je rechtermuisknop op de geluidskaart (multimedia audiodevice) met het gele vraagteken. Kies dan voor stuurprogramma bijwerken en geef zelf de locatie aan van de drivers die je net hebt uitgepakt. Als het goed is pakt windows dan keurig netjes de drivers die je gedownload hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan