geen geluid :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt toch even tijd. Mediamarkt zit ook in Alkmaar, ik ken het bedrijf dus een beetje. Maar als ze je een PC verkocht hebben zonder ook maar één CD erbij, dat kan echt niet hoor. Maar goed, het is aan jou om er toch achteraan te gaan. Dus CD met Windows XP en minstens nog een CD met de drivers voor je moederbord.:thumb:
 
ik zal het wel een keer vragen aan media markt.
ik heb wel cd's maar niet een gekregen voor een moederbord en ik vroeg het al en ze zeiden heb je neit nodig alles is al op pc geinstaleert en het zit nu op 17%
 
als ik op de exe file klik gaat het even laden en dan komt er ddat je minimaal service pack 1 nodig hebt
 
Je hebt kennelijk jouw Windows XP nooit geupdate? Professional heeft inmiddels al SP2.
 
Je kunt het proberen op Windows Update. Je moet je wel eerst registreren en er wordt gecontroleerd of je Windows-versie legaal is. Dat gebeurt bij iedereen.
Als het niet mocht lukken ga dan kijken op Windows Update Catalogus.. Daar kun je dan misschien de updates "met de hand" ophalen.
Maar wanneer heb je die PC gekocht bij de Mediamarkt?
 
YOEPIEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is weer in orde en het geluid werkt weer.

Ik heb nog wel een klein vraag:
Alles staat nu in het engels kan ik het niet in nederlands zetten
 
nee , ik bedoel gewoon windows XP dus het bureaublad , configuratie scherm enz.
kan ik dat in het nederlands maken
 
Nee, dat kan alleen maar door een compleet nieuwe installatie met een Nederlandstalige Windows XP.
Maar ik begin me steeds meer te verbazen over die Mediamarkt van jou...:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan