Geen Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Berichten
142
Hallo,
Ik heb laatst mijn Computer met windows XP geformatteerd en daarna deed mijn geluid het niet meer.
Ik heb al wat rondgesurfd op het internet en kwam op programma s als everest :rolleyes:
Daar heb ik afgelezen dat mijn geluidskaart een Creative SB live! 5.1 is, ik heb door de informatie die ik op andere sites heb gevonden wat drivers opgezocht en ik dacht de juiste gevonden te hebben..
maar toen ik op de setup drukte kreeg ik dit in beeld:
http://i11.tinypic.com/4beba5t.jpg
kan iemand dit oplossen of weet iemand een goeie site waar ik drivers vandaan kan halen of wat het probleem anders kan zijn?


bij voorbaat dank,
Gabazo
 
en als je je systeemkast nu eens losschroeft en kijkt wat er op je geluidskaart staat???
 
En dit is een zelfbouw of merk PC ?

Bij Apparaatbeheer heb je dus een Geel vraagteken,klik daar op en doe stuurprogramma vernieuwen.
En verwijs dan naar de plaats waar je de drivers hebt opgeslagen,die je van de SB site hebt opgehaald.
 
En dit is een zelfbouw of merk PC ?

Bij Apparaatbeheer heb je dus een Geel vraagteken,klik daar op en doe stuurprogramma vernieuwen.
En verwijs dan naar de plaats waar je de drivers hebt opgeslagen,die je van de SB site hebt opgehaald.

Bij Apparaatbeheer heb ik geen geel vraagteken en de drivers heb ik niet van sb site maar via google ben ik daarachter gekomen. Het is trouwens geen Zelfbouw pc.
 
Je zou eens kunnen proberen om de kaart via dat zelfde apparaatbeheer te verwijderen(rechtermuisklik)of hem echt fysiek te verwijderen.
Dan eventueel nog eventueel opzoek naar achtergebleven drivers of andere Creative SB rommel.
Rebooten en de heleboel opnieuw installeren.

Overigens zij er veel betere drivers te vinden voor die kaarten:
http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1
 
Laatst bewerkt:
ben je behoorlijk aan het rommellen geweest met je drivers???
anders eens doen wat A.J zegt en daarna die driver update weer doen
 
Nee, ik ben niet aan het *****n geweest hij heeft het daarna gewoon nooit meer gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan