DanielNB
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 aug 2007
Ik heb een mooie PC, waar Windows XP Professional op staat. Een 20" widescreen beeldscherm, allerlei games en programma's, heb alleen 1 probleem > Geen geluid... 
> Er zitten luidsprekers ingebouwd in m'n scherm; met gewone luidsprekers doet 'ie het ook niet.
> Als ik in menu Start naar Bureau-accessoires ga, en dan naar Entertainment, en dan naar Volumeregeling (en daarop klik) zegt hij het volgende: "Er zijn geen actieve mixerapparaten beschikbaar. Open het Configuratiescherm als u mixerapparaten wilt installeren, klik op Printers en andere Hardware en vervolgens op Hardware toevoegen. Deze toepassing wordt nu afgesloten"
> Doe ik dit, kan hij de stuurprogramma's niet vinden.
> Er staat een vraagteken bij Multimedia-audiocontroller.
> Voordat ik Windows opnieuw installeerde, deed het geluid het wel.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Alvast bedankt!

> Er zitten luidsprekers ingebouwd in m'n scherm; met gewone luidsprekers doet 'ie het ook niet.
> Als ik in menu Start naar Bureau-accessoires ga, en dan naar Entertainment, en dan naar Volumeregeling (en daarop klik) zegt hij het volgende: "Er zijn geen actieve mixerapparaten beschikbaar. Open het Configuratiescherm als u mixerapparaten wilt installeren, klik op Printers en andere Hardware en vervolgens op Hardware toevoegen. Deze toepassing wordt nu afgesloten"
> Doe ik dit, kan hij de stuurprogramma's niet vinden.
> Er staat een vraagteken bij Multimedia-audiocontroller.
> Voordat ik Windows opnieuw installeerde, deed het geluid het wel.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Alvast bedankt!