Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hallooo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Ik snap er echt helemaal niks meer van, ik heb geen geluid meer na herinstalleren windows. Heel veel mensen hebben dat, gezocht en gezocht op internet, maar ik kwam er niet uit wat voor drivers ik moet installeren. Kan iemand me helpen? :( Ik weet niet wat voor gegevens je nodig hebt.

Ik heb in ieder geval Intel 82801FB ICH6 - High definition audio controller als geluidskaart en Packard Bell computer.

Alvast bedankt ;)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je op de site van packard bell op je type Pc (notebook) zoekt dan kan je daar je geluidkaart driver downloaden.

Modag

Laatst bewerkt:
Gedaan, maar ik heb nog steeds geen geluid. Ik heb ook videokaart driver geinstalleerd en die doet het wel :confused: Als ik Itunes opstart zegt ie ook dat er iets mis is met de audioconfiguratie, en als ik naar configuratiescherm en dan naar geluiden en audioapparaten ga en dan volume dan kan ik zeg maar niks aanklikken. De boxen zijn ingebouwd in de pc...

Laatst bewerkt:
Nu als ik naar configuratiescherm > Spraak, geluid en geluidsapparaten > Geluiden en audioapparaten > Hardware > Realtek High Definition Audio (Mijn geluidskaart), Dan staat er bij algemeen dit apparaat werkt correct en dan ga ik naar tabblad Eigenschappen > Audioapparaten > High definition audio > Eigenschappen, dan staat er: Het stuurprogramma is ingeschakeld en werkt niet correct, als ik dan op instellingen klik zegt ie: Kan stuurprogramma voor Realtek High Definition audio niet laden, het stuurprogrammabestand ontbreekt mogelijk. Probeer het stuurprogramma opnieuw te installeren of neem contact op met de systeembeheerder.

Als je het nog snapt, weet je wat ik hier mee aan moet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan