Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbed

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Hallo, ik heb een probleem met mijn geluid. Vanochtend deed mijn geluid het nog en ik heb verder niks veranderd aan instellingen ofzo. Maar vanaf vanmiddag heb ik ineens geen geluid meer. Wel heb ik alles verwijderd uit de map Downloads. Kan het misschien daar aan liggen? ik dacht dat het allemaal films en foto's en dergelijke waren wat er in die map zat.

Wie kan mij helpen? alvast bedankt,

Mvg,

Robbed

Heb je het geluid niet gedempt staan?

Zo niet, kijk even onder Configuratiescherm -> Geluid of je daar een melding krijgt dat er geen ' geluidsadapter' is gevonden.

Kijk daarna even bij Apperaat beheer (R-klik op Deze computer -> Eigenschappen -> Hardware -> Apperaatbeheer / R-Klik op Computer -> Eigenschappen -> Apperaatbeheer -> Voor vista of hoger)

Nee ik heb het geluid gewoon voluit staan. Ik heb ook nog even gekeken bij configuratiescherm en dan geluid en daar staan 3 dingen: Luidsprekers high definition audio device(ingeschakeld), apparaat voor digitale uitvoer high definition audio device(ingeschakeld) en nog een keer luidsprekers alleen dan staat er onder WS audio device (ingeschakeld en met groen vinkje). Bij apparaatbeheer kon ik niks raars vinden en ik heb windows vista op de laatste drivers laten zoeken maar die zijn al geinstalleerd zegt de computer.

Draai je WIndows Vista?

Zo ja: Rechts onderin bij het witte speaker 1x klikken (Of 1x rechts). Klik op Mixer, en kijk of daar wat gedempt staat.

Ik had even gekeken en er staat niks gedempt.

bedankt voor je hulp tot nu toe iniedergeval!

kan het misschien een idee zijn om de geluidskaart te verwijderen uit apparaatbeheer zodat windows hem zelf opnieuw installeerd?

Je zou inderdaad het kunnen verwijderen. Maar of het zelf weer geinstalleerd wordt betwijfel ik. Welk moederbord zit er in de computer? (Merk +Type). Dan zal je nadat je het hebt verwijdert zelf de driver even moeten installeren.

Op het moederbord zelf.

Of je download PCWizard en installeerd het. Dan kan je in het programma zien wat je in de pc hebt zitten.

Ineens doet het geluid het weer:thumb: ik snap er niks van. start vanochtend de pc op. en hij doet het ineens weer. ooit eerder zoiets meegemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan