Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasser10

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2009
Ik gebruik sinds kort win 7 proffesional. maar ik heb geen geluid

ik heb via de acer site al de geluidsdriver voor mijn computer proberen te downloaden maar als ik de setup start staad er dat de driver voor xp en vista is ik kan er geen van win 7 voor mijn computer vinden.

Mijn computer: acer aspire t180

Probeer eens de drivers van Realtek. Ik denk dat dat wel gaat werken.
(Typ gewoon "Realtek" bij Google in, dan vind je het wel.)
De drivers van Realtek zijn ook voor Windows 7. Ik had volgens mij wel gelijk al geluid, erg handig in Windows 7 dan!

MVG,
R15

heb er ook een paar geprobeerd die instaleerde wel maar als ik ze opstarte kwam ik in het menu maar toen ik geluid test dee hoorde ik niks

jasper

heb er ook een paar geprobeerd die instaleerde wel maar als ik ze opstarte kwam ik in het menu maar toen ik geluid test dee hoorde ik niks

jasper

Misschien moet je een ander geluidsapparaat kiezen in Windows?

1. Klik met de rechtermuisknop op het geluidsicoontje rechtsonderin (bij de klok).
2. Kies voor "Afspeelapparaten".
3. Speel een muziekje af met bijvoorbeeld Windows Media Player, waar groene balkjes komen (volumesterkte), dat is het geluidsapparaat die dan als standaard moet worden ingesteld, doe dit door op de knop "Als standaard instellen" te klikken.

Succes!

thx het geluid van het beeldscherm doet het nu maar het geluid van de boxen nog niet

Luidsprekers hier komen wel groene streepjes dat zijn de luidsprekers van mijn beeldscherm
en
realtek digital output hier komt niks

jasper

Luidsprekers hier komen wel groene streepjes dat zijn de luidsprekers van mijn beeldscherm
en
realtek digital output hier komt niks

jasper

Oke, en als je nou een radio stream neemt van een website? Gewoon via de site afspelen van een radiostation, niet in Media Player openen! En dan moet je weer als standaard die realtek digital output instellen.

Nog geen resultaat?
Kijk dan eens bij apparaatbeheer, of er uitroeptekentjes staan bij je geluidskaart of onboard geluid, anders het stuurprogramma ook bijwerken van het geluidsapparaat!

Zijn jouw speakers wel aangesloten, hoe gaat het geluid naar de beeldscherm-speakers?
Via zo'n jack? Dan moet je het kabeltje loskoppelen naar het beeldscherm en het kabeltje dat aan de speakers zit, op het moederbord doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan