Geen geluid,

Status
Niet open voor verdere reacties.

DizzyGhost

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Hallo, sinds ik mijn computer vandaag opgestart heb, is er geen geluid meer!
Ik hell FULL license van driver update progamma's, ik heb automatische updates altijd aan staan en is helemaal geupdate. maar ik heb geen geluid!?

Moederbord :Asus P5K
Chipset :Intel P31/P35
Processor :Intel Core 2 Duo E6550 @ 2333MHz (Ik heb deze naar 2610MHZ overlocked)
Fysiek Geheugen :2560MBDDR2-SDRAM
Videokaart : NVIDIA GeForce GT 220
Harde Schijf :SAMSUNG SP1213C (120GB)
Harde Schijf :Western Digital WD1600JS-75NCB3 (160GB)
CD-Rom Station :HL-DT-ST CD-RW GCE-8240B

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom nog op Helpmij.nl

Geel uitroepteken (oid)in apparaatbeheer?
Er staat niets op mute?

Goedemiddag,

Heb je al bij apparaat beheer gekeken of er rare tekens staan bij audio. Zit de stekker nog goed ergens in een programma het geluid op mute gezet?

App.JPG

Ja en als ik er dubbel op klik om hem te installeeren heet hij - MEDIA

Goedemiddag,

Heb je al bij apparaat beheer gekeken of er rare tekens staan bij audio. Zit de stekker nog goed ergens in een programma het geluid op mute gezet?

Ik had een progamma van microsoft, die het ging opzoeken, heeft zelf alles unmute gedaan enz, ik heb ook zelf alles unmute, maar niks was eigenlijk muted

Stekkers zitten goed erin, Als een stekker van mijn geluids boxes los zit dan is mijn hele pc uit (namelijk mijn boxes gebruiken de voeding die een extra gat hebben om stroom eraan te binden

Hoi,

Al eens een koptelefoon geprobeerd?

Ja net en als ik mijn boxes op het aller hoogste zet ruisend geluidje niet zo hard

Alle 3? - of de bovenste

Het is ook een beetje raar, ik zat gister avond te gamen, en vandaag werkt hij niet! ( ik had systeem herstelpunt gedaan werkte ook niet )

Maarjah hij is nu ff bezig met downloade

Gewoon de bovenste...maar je bent al bezig.

Nu een vraagje als Moderator:Zou je de knop :'bericht aanpassen' willen gebruiken?Je hoeft niet iedere keer als je iets zeggen wilt weer een posting te plaatsen..

Bovenste dus (is de nieuwste driver)

Ok sorry , op adnere forums waren het op andere plekjes maar ik kende helpmij niet zo goed :P

Edit : PC restarten....

Laatst bewerkt:
Nope nog steeds geen geluid :(

Edit : Even aparaat beheer bekijken

Edit : Nog steeds op onbekend met een (!)

Laatst bewerkt:
Je hebt het gedownd maar ook daadwerkelijk geinstalleerdt??

Wat als je handmatig in dat apparaatbeheer naar drivers laat zoeken?

ddd.JPG

Edit : Ja ook geinstalleerd : hij vroeg me om mijn pc overnieuw op te starten

Laatst bewerkt:
Modag nog een idee??:confused:

wAt als ik het apparaat uitschakel en weer download,

Of , is het zo dat er geen geluid is doordat er geen "MEDIA" is?

Edit : natuurlijk probeer ik ook van alles uit om het aan de praat te maken, ik instaleer ieder driver die ik heb en kan vinden

Edit : nieuwe driver gevonden misschien werkt hij nu, PC restarten....

Edit : niet gewerkt :|

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik wacht even zijn laatste probeersel af :)

En je hoeft ook niet te quoten hoor scheelt weer ruimte op de server ;)

Laatst bewerkt:
Ok, ik las net op een andere site, dat je ieder geluid driver moet verwijderen dan pc rebooten, hij kijkt alle geluids drivers door zou dat werken?

Edit : klinkt raar, maar als ik mijn geluid op max heb en ik iets ruisend hoor en ik op de forum scroll hoor ik een nog vager geluidje

Edit : met onboard bedoelen ze de groen/roze enz gaten op je moederbord vast zitten? - want dan kan ik toch via BIOS enablen?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zou de chipset driver eens opnieuw proberen te installeren en dan de wederom de audio driver.
En als ik het goed begrijp doe je iets met automatische update is deze alleen voor windows of ook voor de hardware.Als je inderdaad die voor je hardware gebruikt zet deze maar eens uit.

Ja dat bedoelen ze maar als je daar niets hebt veranderd laat dat zo zitten .

Edit: en gebruik alleen de drivers van de Asus site

Laatst bewerkt:
Hallo ik heb nu alles verwijderd (realtek hd audio manager ook enz.) nu weer installeeren?

Edit : Hallo nog 1 vraagje, ik download nu die van ASUS zou ik ook via apparaat beheer die andere detecteren?

Edit : Dit is een zelfgebouwd pc , even voor meer informatie (door een vriend van mijn broer)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan