geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Op een van onze oude pc's hebben we plots geen geluid meer. Wat er aan de hand is, weet ik niet. De geluidboxen werken nog goed (getest op een andere computer).
Speccy geeft aan dat er geen audiocard in de computer zit, maar dat is volgens mij onjuist.
Het gaat om een MEDION MD8827 Desktop.

Hoi...

Volume staat niet ergens op dempen?
Zo nee...Probeer eerst eens een systeem herstel naar een moment dat je wel geluid had.

Nee, het geluid staat niet op "dempen" of op een laag volume.
Het - in een ander topic aangeprezen - programma Speccy geeft aan dat er geen geluidskaart aanwezig is, terwijl die wel degelijk aanwezig is (zie specificaties van de PC). De enige aanpassing die we gedaan hebben is uitbreiding van het geheugen.

Nee, alleen maar vraagtekens (zie bijlage)geluid_medion.JPG, maar omdat ik geen driver-cd heb, kan ik 'm niet goed configureren.

Dankjewel voor deze waardevolle info.
Het probleem waar ik nu nog tegen aanloop is dat bij deze computer Vista is geleverd en ik ben - in verband met compatibiliteitsproblemen - teruggegaan naar XP. Van een aantal downloads kan ik geen juiste driver vinden. Mijn MSN is 10012236. Voor de volledigheid heb ik ook nog een link van Speccy

in bovenstaand bericht bedoel ik met de link van Speccy dat daar het Speccy-rapport van de computer te vinden is. Een link naar het Speccy-programma is natuurlijk overbodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan