geen geluiden meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
ik had de nieuwe msn messenger (live messenger) laatst gedownload en toen vond ik het programma niet zo mooi en een beetje saai. dus ik wilde weer terug naar msn 7.5, dus die gedownload van de micosoft site en toen bleek dat ik geen geluiden meer had. nu is dat niet veranderd en dat is nogal irritant, wand je hoort niet het bekende geluidje meer als iemand wat zegt. ik heb al gekeken bij geluiden en toen waren er geen geluiden beschikbaar. ook heb ik geprobeert om zelf geluiden toe te voegen en dat lukt ook niet. ik heb msn 7.5 al een paar keer opnieuw geinstalleert maar dat hielp niet. maar ik heb laatst even msn 8.0 gedownload en toen waren de geluiden er wel :confused:

hopelijk kan iemand mij helpen :rolleyes:

jordy

Staat het vinkje voor 'Laat en geluid horen als iemand zich aanmeld of een bericht verstuurt'?;)

o HA HA

ja hoor er staat een vinkje voor, maar als je naar geluiden gaat dan zie je die van netmeeting, van de computer enzo en daar staat een hele lijst van geluiden bij, maar bij msn staat er alleen msn messenger en verder geen lijst van geluiden!!!

jordy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan