Geen geluidjes meer in msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
876
Hee sinds gister krijg ik geen geluidjes meer bij msn. Bijv. als iemand een berichtje stuurt of iemand aanmeldt. Ik weet niet hoe dat komt. Alle staat aangevinkt in msn en de verwijzen naar de geluiden doen het wel. Ik weet niet wat probleem is. Mijn MSN versie is 5.0.0543 ik hep trouwens ook plus v2 erop staan. Iemand?
 
dank je voor je reply maarre kzeg tog alles staat aangevinkt. Maar btw ik kan nie de gewenste tab vinden waar je over hebt. Mijn geluiden staan onder de tab Algemeen en dan meldingen.
 
Hoi.......

Ik neem aan dat je verder wel geluid hebt?

Controleer even in het configuratiescherm onder geluiden of daar bij msn nog wel de speakertjes voor staan......

Eventueel de laatste msn versie van downloaden



groet
Harmen
 
ja ik kan gewoon muziek spelen en er staan ook speakertjes ervoor. Ik snap ut eg niet.
 
Haal de vinkjes is weg herstart en doe de vinkjes weer op hun plek......

al geprobeert?

en anders even herinstalleren misschien is er onverhoopt iets verwijderd !

succes
 
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, ik wil geen herstart :( of opnieuw installeren.Maar dat lijkt me de enigste oplossingen. Tanks in ieder geval.
 
tja soms zuigt het he..........


laat maar even weten hoe het is afgelopen......
 
Hmmm egt raar, na opstart hoor ik meestal wel msn geluiden en daarna nie meer. raar. Dat wordt maar opnieuw install. Geen andere mensen er last van? Misschien een bug?
 
msn 5 werkt nog niet helemaal goed! Dus het kan best aan msn 5 zelf liggen! Verwijder msn 5 volkomen van je computer en download msn 4.7 ! Msn 4.7 word op dit moment nog het meest gebruikt door de msn users! Msn 5 geeft nog veel problemen helaas...

als het goed is als je 4.7 draaid dat je dan het probleem niet meer hebt! En veel werk is het niet om ff alles te verwijderen en downloaden en dan weer installen :cool: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan