Geen geluidsfragmenten te horen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
:) Het leek mij leuk wat nummers te beluisteren op de zgn. Songfestival site. Hier kun je dus elk nummer beluisteren, maar ik hoor niks. Zie wel dat ie een Javascript aan het openen is maar het blijft akelig stil. Aangezien niet iedereen daar last van heeft vraag ik mij af hoe dit kan.
XP (sp2) pentium 4 volledig up to date.
Geluidskaarten o.a. microsoft, logitech en Creative SB
:rolleyes:

Hoi,

Heb je toevallig de java plugin/platform wel geinstalleerd op je computer... Deze kun je downloaden via www.java.com daar kun je dan kiezen voor versie 1.50..

Dan zou het moeten werken...

Groetjes, Dj Viper

Helaas dit heeft niet geholpen. Kijk anders zelf even naar de site www.songfestival.nl en links zie je halverwege Alle audiofragmenten beluisteren. Kijken of ie het bij jou doet???
:rolleyes:

Lijkt me niet dat een firewall dit tegen houdt. Alles komt er toch gewoon op. Heb slechts een firewall aanstaan via Windows sp2.

Hoi,

Die filmpjes werken bij mij... Maar ik gebruik ook windows 2000 SP4

Groetjes, Dj Viper

Geplaatst door PJnijm
Lijkt me niet dat een firewall dit tegen houdt. Alles komt er toch gewoon op. Heb slechts een firewall aanstaan via Windows sp2.

Die blokte bij mij geluidsfragmenten. Toevallig gepost in een topic vanmiddag. Met FW uit kan ik ze wel beluisteren.

:( Nou bij mij nog steeds niet. Dus het heeft niet met de firewall te maken. Vreemd heb nu al die Java gedownload etc. maar nog steeds geen oplossing.

Weet nu echt niemand DE oplossing naar de hierboven beschreven antwoorden????????/

:confused:

Doet het geluid het bij andere applicaties wel?...
En doet Java het bijvoorbeeld bij een soortemet van spelletje als Bomberman (als het 'typ je naam scherm komt... dan doet hij het).

Het heeft niets met Java te maken maar met de Webmakers van het songfestival zelf. Deze klungels daar willen per se dat je REAL PLAYER erop zet. Pas dan doet ie het. Men wil geloven dat ie het ook doet onder Mediaplayer maar dit is niet zo. Maar ik vind Real player nogal dominant. Eenmaal erop krijg ik niks meer afgedraaid op Mediaplayer..........
:confused:

Dat kan je instellen....
In media player, extra, opties, bestandstypen, selecteren wat je ermee wilt afspelen, toepassen, ok en klaar.
......Dacht ik.....

Laatst bewerkt:
Dit klopt wel maar Real player is nogal dominant. Hij blijft hem daar afspelen.......

als je een bestand op je PC hebt staan dat automatisch afgespeeld wordt door een player... dan kan je het beste dit doen:

rechste muisknop op het bestand
selecteer openen met
selecteer programma kiezen
selecteer je programma en vink 'Dit typ bestand altijd met dit programma openen' aan.

voila... maar als je bedoeld dat het bestand automatisch afgespeeld wordt via je internet explorer of dergelijke... dan zou je dat na dit bericht even moeten melden.

Dan ga ik daar ook een oplossing voor zoeken

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan