Geen goeie processor?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShivB

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2007
Berichten
19
Ik heb een spel gekocht en er staat dat je een 1.4 Ghz processor moet hebben, ik heb die, nam ik aan.
Ik ging spelen toen zij het spel dat ik maar een 1 Ghz processor heb, dit klopt niet, want, als ik het spel niet speel staat er soms dat ik een 2.3 Ghz processor heb..
Ik kan nu het spel niet mooi spelen, hij is erg traag..
Weet iemand hoe dit komt?
 
Dan zal je toch eerst moeten vertellen welke processor er precies in de pc zit (laptop??)
Mocht je het niet precies weten, download everest home en kijk daarmee welke processor er in de pc zit.
 
Ik heb een AMD Athlon 64 Processor 3400+

Geen laptop.
Als je nog meer moet weten zeg je het maar;)
 
Ik heb die link gevolgd van Cool'n'Quiet, maar snap niet echt die tekst van Wikipedia in het Engels..
Waar kan ik zien ov Cool'n'Quiet staat ingeschakeld?
En als ik hem dan heb uitgeschakeld, is dat dan niet erg?

Alvast bedankt.
 
In het nederlands....

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cool'n_quiet
 
Dankje:thumb:

Er staat dat hij de computer minder hard laat werken als dat niet nodig is toch?
Maar, als ik dan een game speel is het toch de bedoeling dat hij harder gaat werken?:confused:
Maargoed, hoe zet ik Cool'n Quiet uit dan? Weet iemand dat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik het bios en dan de software eraf halen .
als het tenminste geïnstalleerd is
 
Sorry jongens, maar ik ben niet zoo goed met Computers, wel beetje, maar ik weet bijvoorbeeld niet wat een BIOS is..:eek:
 
Bios

Heey!
Uhmm, mijn processor en andere dingen zaten standaar in m'n computer, ik heb dus geen boekje.
 
Dus, wat ik nu weet is dat ik Cool'n Quiet uit moet schakelen..
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe..
Kan iemand helpen?
Alvast Bedankt
 
Cool'n Quiet zit je uit in het bios. Een kleine uitleg over hoe-en-wat vind je hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan