Geen Google Chrome met Gastaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

PlusPlus

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Hallo,Als ik het gastaccount wil gebruiken in XP sp3 en ik klik op de snelkoppeling voor Google Chrome, dan komt er een melding dat de snelkoppeling nergens naar wijst.Als ik als beheerder inlog werkt alles normaal.Weet iemand hoe ik mijn gastaccount ook toegang tot Google Chrome kan verschaffen?(Sorry voor de layout: de harde return schijnt niet te werken)

Laatst bewerkt:
Hoi,
je zult op het gastaccount google chrome als administrator moeten installeren anders werkt het niet (rechtsklik>uitvoeren als...).
Een gastaccount heeft beperkte rechten, de gebruiker van dat account kan niets installeren.

Hallo Mik,Ik heb het geprobeerd maar als ik als gast aangemeld ben en ik klik met rechts op de snelkoppeling naar Chrome en kies voor uitvoeren als... dan krijg ik gelijk de melding dat de snelkoppeling niet bestaat.Maar de snelkoppeling is goed, want die kan ik als ik als administrator ben ingelogd gewoon gebruiken.Op mijn andere PC heb ik IE8 en die kan ik wel als gast normaal gebruiken maar ik wil Chrome houden op mijn 1e PC.

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk is het toch gelukt om onder het gast-account te kunnen internetten met Chrome als webbrowser.

Ik heb onder mijn administrator-account, de Google Chrome map gekopieerd naar

"C:\Documents and Settings\Gast\Google\Chrome\Application\chrome.exe"

en een snelkoppeling naar bureaublad gemaakt.

Deze map staat bij administrator onder C:\Documents and Settings\Application Data\Google\Chrome.

Als gast internetten gaat alleen als de internetverbinding aan staat als je als administrator afmeldt.

Hoi,
de bedoeling was niet om op de snelkoppeling rechts te klikken, maar op het uitvoerbaar exe-bestand, het installatiebestand dus.
je zult op het gastaccount google chrome als administrator moeten installeren
Maar goed je hebt het op een andere manier opgelost, je kunt trouwens nog altijd chrome apart op het gastaccount installeren (Uitvoeren als administrator)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan