Geen/haperend geluid en meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

galip91

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo,

Wanneer ik een game start krijg ik wel het intro filmpje met geluid te zien, maar wanneer ik in het menu van de spel ben of in het spel zelf heb ik geen geluid meer...

Bij NFS ProStreet heb ik ook het probleem dat het geluid hapert. En niet zo'n beetje ook.

Ik heb de nieuwste driver geinstalleerd maar wanneer ik dan CMI Audio Config wil starten, geeft hij cmicnfg.cpl fout aan. Dus heb ik gewoon de oude driver bij Windows XP gebruikt.

Ik weet niet waar het aan ligt, het komt alleen voor bij spellen (hardware versnelling?)

Buiten spellen kan ik gewoon luisteren naar mp3's, YouTube doet het gewoon..

Als ik trouwens naar CMI Audio Config ga, en ik klik op de surround speakers, hoor ik ook geen "left side, right side". Maar wanneer ik de volumes van de speakers verander en ik luister een mp3, hoor ik de surround-onderscheiding wel :confused:

Mijn geluidskaart is onboard C-media CMI9880

Windows XP SP2
P4 3,2 gHz
1 GB ram
Nvidia 7300gs 512mb
C-media CMI9880

Misschien dat het spel net te zwaar is voor je systeem.
Wanneer ik in bv COD4 de hoogste instellingen gebruikt, krijg ik soms ook last van haperend geluid.

Ik speel ProStreet op 640x800 met alle world textures off/low. En het geluid hapert wel bij het introfilmpje van ProStreet.:( Dus daar zal het niet aan liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan