Geen herkenning netwerkkaart -> geen internetn

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus de internet kabel zit op het moederbord direct aangesloten hmmmm:confused: en staat er verder geen stickertje met een reeks cijfers wat op een type lijkt:p zoals bijvoorbeeld 3200-XF ofzoiets (bijvoorbeeld?)
 
ja u moet alleen even de zijkant eraf halen ,, anders lijkt het zown hele operatie:eek:
 
Moet ik een foto maken van de achterkant?
Er staat echt niets. Ben nu bezig met openmaken
 
nee hoor, ik moet even aan de binnekant kijken dat bedoelde ik eigenlijk al pardon:eek:
 
u moet wel vanaf de voorkant de euhhh linkerkant losmaken, ik moet nu heel even weg, maar als u hem openschroeft of probeert open te maken moet u even kijken naar het merk van het moederbord en dan op de site van de leverancier kunt u wel drivers vinden maar dan wel goed opletten of de driver voor windows xp etc is.

sterkte en anders help ik u later verder
 
Oke hij is open.


En dan moet je waarvan het nummer hebben? Van het ding waar mijn internetkabel ingaat? Of iets anders/
 
Dat ding waar mijn internetkabel ingaat is een klein zilveren blokje. Volgens mij staat er S-tech op en dan met nummer P35-1K2-1FD9

En ergens tegen de achterwand zit een klein vierkant zwart kaartje en daar staat dat Nvidia Nforce op, moet je daar het nummer van hebben?


Mocht dit achter de hand zijn... kan je me dan ook helpen om de grafische kaart te detecteren en te installeren? Weet niet eens of dat ding erin zit!
 
Het moederbord is die grote "printplaat" waar alle andere dingen op vast zitten, iets als dit:

1180114332.jpg
 
Oh dat rode ding wat tegen de rechterkant geplakt zit dus?

Even zoeken....

Daar zit trouwens dat zwartje kaartje op met Nvidia nForce he?

Er staat ergens middenin M7NCD, en daaronder Ver: 3.0


Maar dat zoeken we vast niet>
 
Ok, daar gaan we dan...

Download en installeer DEZE

Na installeren eerst de pc een keer opnieuw opstarten.

Download en installeer daarna DEZE, dan doet je geluid het ook gelijk weer!

allebei rechtstreekse download links
 
Oke ik ga alles downloaden p deze pc en overzetten met memorystick

Ondertussen even pc dichtschroeven :) Wel zo handig haha
 
Uiteraard!

Ga ondertussen ook nog even een boodschap doen, dus kan iets langer duren!
 
Laatst bewerkt:
Wow!

Na de eerste installatie gelijk verbinding met internet! Nu is hij bezig met de tweede installeren....

Nu opnieuwe opstarten voor de tweede (en hopelijk laatste) keer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan