Geen herstelpunten meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

telwat

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Er worden geen herstelpunten meer aangemaakt. Normaal werd er iedere dag een herstelpunt gemaakt.
Handmatig een herstelpunt maken is niet mogelijk. Het systeem blijft hangen en moet via taakbeheer beëindigd worden.
In de lijst van services komt SystemRestore niet voor, daarom denk ik dat er in het register iets fout is.
In het register stond op twee plaatsen de waarde voor SystemRestore Disable op 1. Ik heb dat veranderd in 0.
In HKLM moeten er sleutels voor Srservices zijn. De enige sleutel die ik heb kunnen vinden staat in de bijlage.

Windows Vista hp sp1

Bijlagen

dan zou ik even je vista proberen te repareren met de installatie cd:thumb:

Helaas gaat dat niet. Ik heb een voorgeinstalleerde versie en geen cd. Het enige wat ik kan doen is terug naar de fabrieksinstelling en dan ben ik een heleboel dingen kwijt.

wel je zat in hetzelfde schuitje als mij;)
maar onlangs had ik een tip gezien van iemand op dit forum.

Ik heb een een bestand gedownload die dan de opties van herstellen enzo van de echte installatie cd/dvd vervangt (alé je krijgt deze opties dan maar je kan er geen vista mee installeren:p)

het staat allemaal hier uitgelegd :thumb:

Ik heb dit ook gezien. De enige optie is een volledig herstel en dat werkt niet, want daarvoor is een backup nodig. Misschien doe ik iets fout. Ik heb geprobeerd de instructies op te volgen en eindig met de mededeling dat de backup niet gevonden kan worden.

Ik heb dit ook gezien. De enige optie is een volledig herstel en dat werkt niet, want daarvoor is een backup nodig. Misschien doe ik iets fout. Ik heb geprobeerd de instructies op te volgen en eindig met de mededeling dat de backup niet gevonden kan worden.

ja sorry :confused:
Ik heb de cd zelf nog niet opgestart dus ik weet het niet welke opties het heeft..
Ik heb hem namelijk nog niet nodig gehad tot nu toe maar dacht dat hij wel handig zou kunnen zijn, maar aangezien je zegt dat je er een backup voor nodig hebt denk ik niet dat ik er zelf veel aan heb :confused:

Ik heb een fabrieksherstel gedaan en daarmee de zaak opgelost.

jammer dat je naar de fabrieksinstellingen terug bent gegaan maar je probleem is nu in ieder geval wel opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan