Geen hoofdletters meer met shift

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeemeeuw_5

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2005
Berichten
100
Ik startte mijn PC net op in Vista, en ik werd verrast door een bijzonder vreemd en vervelend probleem. Normaal gesproken kan je natuurlijk met de combinatie shift + toets een hoofdletter, of een ander teken typen, maar dat werkt bij mij nu niet meer. De Shift-toets lijkt de functie van de control-toets over te hebben genomen; shift+h in IE zorgt er bijvoorbeeld voor dat de geschiedenis wordt geopend. Ik heb geen idee hoe dit komt, maar volgens mij heb ik de afgelopen dagen wel vaker rare dingen ervaren met mijn toetsenbord, zowel in XP als in Vista. Systeemherstel heb ik al geprobeerd, maar Vista had weer eens geen herstelpunten om op terug te vallen... Wie weet een oplossing

*Hoofdletters kan ik nog typen met capslock, andere tekens zoals het vraagteken niet meer.
 
Hoi,

Begrijp dat je een dual-boot hebt .... ?

Aangezien het probleem zowel in Vista, áls in XP voorkomen kan je een softwarematig (lees: instelling- of driver-) probleem vrijwel uitsluiten.

Redelijke kans dat het inderdaad aan het toetsenbord ligt.

Tip: probeer een ander toetsenbord en kijk of het nu over is. Is dat zo, dan is het idd je toesenbord.
 
Ja, dom dat ik daar niet aan had gedacht!!! Ik probeerde een ander toetsenbord, en het probleem was weg. Nou ja bedankt voor je hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan