GEEN HTLM bij ontvangst mail!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veke

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2004
Berichten
137
Hallo allemaal,

Ik heb geen HTML meer als ik een mail ontvang, gewoon platte tekst. Kan iemand mij vertellen waar ik dit opnieuw juist kan instellen?

Bedankt op voorhand,
 
bij outlook express ga naar extra>opties>beveiliging>en kijk of er een vinkje staat bij afbeeldingen en andere externe inhoud in html email blokkeren.zo ja haal dit weg.
 
Staat "Indeling voor verzenden van e-mail" nog wel aangevinkt? (in OE/Extra/Opties, tabblad Verzenden) En ook aangestipt Rich Text (HTML) als je een nieuwe e-mail wil verzenden? (Open een nieuw bericht, klik 1x op 't lege tekstveld en klik op Opmaak)
 
Hoi,

Bedankt allemaal maar het lukt niet direct. Kan je de Engelse termen gebruiken want die schelen wat. Heb nog zonet een mail in HTML naar mezelf verzonden en ik ontvang hem plat. Verzenden is dus ok, ontvangen niet?!
 
Het is vreemd. Je zou zeggen dat maikel9 de oplossing aangeeft maar ik heb dat vinkje gewoon staan en ontvang allemaal leuke briefpapiertjes en rich tekst.
Hebben Outlook Express en IE instellingen met elkaar gemeen?
 
ENGELS

Geplaatst door maikel9
bij outlook express ga naar extra>opties>beveiliging>en kijk of er een vinkje staat bij afbeeldingen en andere externe inhoud in html email blokkeren.zo ja haal dit weg.

Dan zal het zo iets worden als:
Tools > options > security > vinkje bij "block Images and other..............." weghalen.
Denk ik
 
Dat plaatje van Maikel9 is anders ook duidelijk genoeg.
 
Het plaatje van Maike is héél duidelijke, maar hierbij is mijn plaatje. Kan iemand mij zeggen waar dat bij mij staat???
 
Het staat er gewoon niet bij, dat zinnetje over HTML
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je geen SP2 hebt, al gekeken naar je HTML-instellingen zoals ik heb beschreven? Ook in de Help van OE staat zoiets beschreven.
 
Hoi,

Verzenden doe ik altijd in HTML.
SP 2 voor Windows 2000? Kan je me dat uitleggen?
 
:eek: Niet goed gelezen qua W2K...maare ik heb ook geen SP2 en dus ziet mijn OE er hetzelfde uit als die van jou, kijk nog eens goed naar de instellingen.
 
Probleem is dat ik niet iets kan aan- of uitvinken dat er niet staat!
 
Op diezelfde tabbladen waar je beveiliging hebt gevonden zie je ook een tabblad lezen. Kijk daar eens bij.
 
Hoi Elisa,

Gevonden!

In read stond "read all messages in plain text" aangevinkt, door het uit te vinken is alles ok!

Bedankt!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan