Geen HTML in binnenkomend E-mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjeek

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
Goedendag allemaal,

Ik zit met een probleempje heb outlook opnieuw geinstalleerd vanwege enkele fouten.
Sindsdien kan ik bij inkomende E-mail standaard geen HTML zien, wel als ik via het menu "beeld" dan klik op "HTML bericht" .
Maar iedere keer als ik een andere bericht lees of ga wat anders doen moet ik er weer opklikken.
Is er iemand die weet waar ik het permanent kan instellen, heb zelf al een hele tijd gezocht maar kon het in mijn ogen niet vinden of zie het continu over het hoofd, in ieder geval bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groet Sjaak.

Heb jij het over Outlook of Outlook Express?

Hallo Marcel,

Heb gekeken maar deze staat precies zoals op jouw plaatje.
En A.J. het gaat om OUTLOOK EXPRESS.

Hoop op nog meer reactie's

En alvast de beste wensen voor het komend jaar allemaal.:thumb:

Heb niet even Outlook Epress geinstalleerd,en gekeken of ik iets kon vinden wat de html bestanden tegen houd............euh misschien deze instelling

Bijlagen

• ScreenShot009.jpg
    ScreenShot009.jpg
    47,1 KB · Weergaven: 26
Goedendag allemaal,

Ook de bovenstaande 2 instellingen heb/had ik al nagelopen en ook deze staan zoals ze behoren.
Ik vind het nog altijd vreemd dat ik het steeds met de hand moet inschakelen en dat ik het maar niet kan vinden om het voor vast in te stellen.
Zou een oplossing mogelijk kunnen zijn door OUTLOOK EXPRESS opnieuw te installeren of zou dit volgens jullie geen optie zijn, graag zou ik jullie mening hierover willen weten en uiteraard eventuele oplossingen.

Vriendelijke groet Sjaak..:thumb:

Staat er bij jou misschien in Extra > Opties > tabblad Lezen bij "Alle berichten als tekst zonder opmaak weergeven" een vinkje?
Dit dan weghalen.

Zou een oplossing mogelijk kunnen zijn door OUTLOOK EXPRESS opnieuw te installeren...je kunt het natuurlijk proberen,niet geschoten is altijd mis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan