Geen iconen op bureaublad meer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooy29

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Berichten
296
Windows xp-pro heeft het altijd goed gewerkt maar opeens heb ik geen icoontjes meer op het bureaublad staan. Ik heb windows laten herstellen, zet instellinggen niet terug op oudere stand. Ik mijn schijf geformateerd en windows (2x) keer opnieuw geinstalleerd, windows laten updaten en een keer niet.
Windows weer opnieuw opgestaard 1x goed gegaan en voor de tweede keer weer geen icoontjes op mijn bureau. Laten zoeken op virussen maar gaf geen foutmeldingen.

Weet iemand raad wat ik kan doen.
 
Heb je deze al eens geprobeerd: Met Rechtermuis op bureaublad klikken > Pictogrammen schikken op > Bureaubladpictogrammen weergeven aanvinken.
 
Dat had ik al gedaan maar bij opnieuw opstarten waren alle icoontjes weg op het bureaublad incl. de start balk ik kan niets maar aanklikken, alleen reset geven dmv een druk op de aan/uit knop dan komen ze soms even inbeeld en windows sluit zich af.
 
Nee ik heb geen vraagtekens staan in mijn apparatenbeheer en er draaied geen spyguard mee op mijn machine.
Ik heb wel een verdacht file gevonden het heet: euthan.exe virus scanner gaf aan hacker tool ik het maar verwijderd. Ik ken het file niet..
 
Hey, eindelijk iemand die dit probleem ook heeft ( sorry)

Ik heb de laatste dagen zitten klooie dat is niet mooi meer, plotseling starten mijn pc niet goed meer op ( bleef hangen bij het welkomstscherm) en had dus ook geen pictogrammen/taakbalk meer.

Als ik dan op Alt / Ctrl /Delette drukte, kwam taakbeheer en kon ik iets uitlaten voeren.

het is bij mij gekomen ( denk ik) nadat ik in msconfig,wat dingen ( opstart) uitgevinkt had, die voor mij onbekend waren.

Via config/ software, ook een aantal zaken weggehaald en toen begon het dus.
stond iets van n-case,en ik dacht wat moet ik ermee, weg dus.

Het rare is, nadat ik had geformateerd ( grondig) en opnieuw alles had geinstalleerd ( 2 uur werk) start ik hem op,en wat denk je...weer het zelfde:evil:

Nu dus weer alles opnieuw gedaan en afwachten maar..

wie oh wie weet hier iets van dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan