geen idee wat te doen voor mijn geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepijntje02

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2012
Berichten
1
hallo,
ik heb een probleem met mijn laptop. Ik wilde mijn kap eraf schroeven maar dat lukt niet. ik heb een pv pavilion dv6. HP Pavilion dv6-3138ed Entertainment Notebook dit is het exacte nummer.

Ik wil mijn laptop opnieuw installeren, zoals ik hem destijds uit de doos heb gehaald, weet iemand hoe dit kan?

Ik wil graag mijn RAM geheugen vergroten, want ik draai vaak meerdere pragamma's tegelijk op mijn laptop voor mijn studie maar ik heb geen idee wat voor geheugen ik voor mijn laptop kan bestellen?

Ook is mijn vraag dus of iemand er ervaring mee heeft om de kap eraf te schroeven? Want ik denk dat ik mijn laptop een keer stofvrij moet maken! Maar ik krijg de kap er niet vanaf. En kan de grote kap er ook af zonder problemen of komt het toetsenbord dan los?

Heeft er iemand enige idee als ik een licentie code voor office heb waar ik deze weer kan invullen zodat ik office weer kan kopen? Ik heb het destijds via internet besteld, maar ik weet ook niet of ik de code vaker kan gebruiken?

alvast bedankt!
 
Je kan de office code net zo vaak gebruiken als je zelf wilt.
Wat je ook kan doen is je office backuppen en als je klaar bent de backup weer terug zet.
Dat kan je ook doen als je zeker wilt zijn van je zaakje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan