Geen idee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan denk ik dat er niets anders opzit dan terug te formateren.

Verwissel het geheugen met dat van iemand anders.
Zelfde soort natuurlijk.
Als je dat hebt gedaan gaan we weer verder broeien :)

Elisa, daarvoor moet ik even op de zaak een PC open sleutelen, in mijn eigen PC zit DDR SDRam en in de probleemPC zit DIMM SDRam. Ik zal een geheugentestprogrammaatje draaien, kijken of die fouten vindt...
GRTZ fun_surfer.

Plaats dan ook een link of noem de naam van dat progje. Lijkt mij ook wel handig om te hebben.

Sorry, had ik ook gelijk kunnen doen... Hier is de link, ik heb een bootable CD'tje gedownload en gebrand en deze is nu al een uur aan het draaien, hij heeft nog geen fouten tot zover.

Hm, ik hoop dat er wel wat gevonden wordt. Anders schiet je ook niets op.
Bedankt voor je link. Je weet maar nooit met een 4 of 5 jaar oude pc.

Beste Elisa, deze test is niet aan te raden voor even snel, hij heeft er al bijna 8 uur aan tests doorheen en lijkt nog niet klaar... :8-0: Ik weet ook niet op hoeveel procent hij zit, er is geen totaalpercentage wat wordt aangegeven, hij heeft al op 13 manieren getest!
Voorlopig nog geen fouten maar je hoort de uitslag wel (als ik hem tussentijds nog niet heb onderbroken :p).

Gewoon geduld hebben. Anders kom je ook niet verder.

Hey Elisa, ik heb na 11 uur testen en nog steeds geen fouten toch de test afgebroken en ik heb besloten ME opnieuw te installeren maar dan in een andere softwareconfiguratie, ook ten opzichte van NAV. Als je dus nog een andere goede virusscanner weet die wat gemakkelijker met geheugen omgaat houd ik me aanbevolen! Ook installeer ik een oudere versie van Office en geen Office Outlook meer (toch al niet mijn favoriet, maar ach...
Heel erg bedankt voor al je/jullie meedenken en de afloop volgt! :p

Ga eens zoeken naar AVG. Dat is een scanner die stukken lichter is dan NAV.
Het is nog een freeware ook en komt er niet slecht vanaf.
Ik ben benieuwd hoe het afloopt nu ;)

Dank je wel, ik ben hem aan het downloaden en vandaag of morgen ga ik formatteren en rustig aan opnieuw installeren. Ik doe stapje voor stapje, als ik alles achter elkaar doe hebben vrouw en kind weer niets aan me 's avonds... ;)
GRTZ, Art.

Allemaal tevreden houden!! ;)
Succes!
Meld je het nog hoe het afgelopen is?

Hallo allemaal, hier eindelijk het resultaat! Ik heb eerst van de site van Maxtor het programma Powermax gedownload en hiermee een low-level-format uitgevoerd. Hierna heb ik ME er weer opgezet en een wat oudere versie van Office (die ik nog op de zaak vond). Als virusscanner heb ik er AVG opgezet en ik heb het programmaatje IE Privacy Keeper toegevoegd, in de hoop dat de PC een beetje schoon blijft. Ik denk (maar hoop vooral!) dat hij nu stabieler en wat sneller blìjft draaien, hij heeft hem eergisteren opgehaald en gisteren aangesloten en wat kleine dingetjes aangepast aan eigen wensen en hij draaide perfect!!! Nu maar duimendraaien dat dit zo lang mogelijk zo blijft. :p
Iedereen heel erg bedankt voor alle aangedragen tips, echt perfect! :thumb:
GRTZ fun_surfer.

euhm..

scanregw /restore
chkdsk C: /p of /r
fixboot
fixmbr
chkdsk /f

Allemaal geprobeerd in reparatie van windows cd ??:thumb:
Wil dat niet dan een linux cdtje erin en scannen op virussen? Of data overzetten..
Dan windows opnieuw installeren

Topic is 4 jaar oud en niet aktueel meer. Je hoeft op zulke oude topics niet meer te reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan