geen inbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobvanree

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
heb gisteren microsoft XP Office 2003 geinstalleerd en bij outlook heb ik niet alle gebruikelijke mappen (inbox, outbox verwijderd etc). Alleen outlook vandaag (als ik die aanlkik weigert ie) en persoonlijke mappen en daaronder verwijderde items (als ik daarop klik geeft ie ook foutmelding). wat is er aan de hand?

Mogen we naar de foutmelding raden of plaats je die zelf nog? :)

Stom; helemaal vergeten :o Ben vanavond weer thuis en zal dan ff kijken wat voor melding hij geeft.

Nog ff als toelichting. Had eerst Office 2003 geinstalleerd maar daarna Office XP 2003. Was vergeten eerst die oude versie weg te halen en dat pas na de installatie van Office XP gedaan. Zou het daaraan kunnen liggen?

Heb je wel een email account aangemaakt?

Ja; heb een emailaccount aangemaakt. De foutmelding die ik krijg als ik outlook vandaag aanklik: Kan de map niet weergeven. Microsoft Outlook kan geen toegang verkrijgen tot de opgegeven maplocatie. Kan het item niet openen. Probeer het opnieuw.
Bij het aanklikken van persoonlijke mappen krijg ik de melding: Kan de map niet weergeven. Microsoft Outlook kan geen toegang verkrijgen tot de opgegeven maplocatie.
Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat er aan de hand is.

Het is nog steeds niet mogelijk om een goed antwoord te geven.
Je husselt de begrippen XP en 2003 aardig door elkaar.

Ik neem aan dat je in ieder gevaal Windows XP op je pc hebt staan.

Ik lees verder het volgende:
Je had eerst MsOffice2003 geïnstalleerd en wilde hierna terug naar MsOfficeXP ..... ????

Als dit inderdaad zo is, dan klopt het dat je vervolgens Outlook niet meer kan openen.
Het bestand OUTLOOK.PST dat in Outlook2003 is gebruikt, is niet meer compatible met eerdere versies van Outlook.

Zoek het bestand OUTLOOK.PST en verwijder dit.
Normaal gesproken staat dit:
C:\Documents and Settings\[jou gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Hierna kan je Outlook weer starten. Je hebt de kans dat er nog eenmaal eenmelding komt en OUtlook weer afsluit. Hierna start je OUtlook weer en is er een nieuw gegevensbestand gemaakt. Je bent je eventuele oude gegevens dan dus kwijt.

Ik heb outlook.pst verwijderd maar nog steeds hetzelfde probleem. Voor de goede orde; heb eerst MsOffice Proffesional editie 2003 geinstalleerd en daarna MsOffice XP Proffesional met Frontpage. Iemand nog een suggestie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan