Geen ingang voor optical mouse

Status
Niet open voor verdere reacties.

3sh00l

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
ik heb ene super goeie optical muis, maar geen ingang voor deze in mij pc,
nu zoek ik een hub of een switch zou iemand een site/winkel weten, waar ik deze kan halen, of een naam hoe dit genoemt word.

dank.

De muis heeft USB?

Heb je helemaal geen usb of geen poorten meer over?

Als het een USB aansluiting is. Is er in bijna elke computerwinkel wel een hubje te halen die meerdere USB poorten geeft. is het een P2P aansluiting. dan kan ik me niet voorstellen dat je deze niet in je computer hebt. Of al een andere muis hebt aangesloten natuurlijk in je P2P poort. in dat geval zou ik de oude eruit halen. en dan de nieuwe erin. Maar voor USB hubjes kan je bij bijna elke winkel wel terecht met computers en onderdelen.

Edit: p2p -> ik bedoel PS/2

Laatst bewerkt:
heb je geen USB op je pc of PS/2??
want meestal zit er een groen omzet stukje bij
wat voor pc heb je dan??
en welke windows draai je?
welke merk muis is het en type?

wat voor pc heb je dan??

PS/2 denk ik dan,
dell dimension e520
vista ultimate
razor diamond

Op fotos op het internet staat inderdaad dat jouw computer geen PS/2 poort heeft :s.
Of er een ding is die van een PS/2 aansluiting een USB aansluiting kan maken weet ik niet. Maar vaag dat er geen PS/2 inzit.

vond ik ook al toen ik hem thuis had staan...
maar daar is niet veel meer aan te doen, zijn er misschien geen kaarten voor?
dat ik dna wel een PS/2 heb

wat voor pc heb je dan??

WELKE WINDOWS DRAAI JE ?? :D

Wat heeft dat er mee te maken ?

1 ding is zeker: jij moet zeker geen helpdesk gaan doen :P

@normel: Laat je wel even de mede forummers in hun waarde, zijn post droeg tenminste nog iets bij aan dit topic, de jouwe totaal niet

[ontopic] Dell heeft al een paar series geen PS2 connectoren meer. Was een vooruitziende blik van ze, "PS2 word zo weinig verkocht en bij onze machines krijg je standaard een muis en een toetsenbord dus heb je ze niet nodig" Of je het daar mee eens moet zijn laat ik aan anderen over.[/ontopic]

klopt, maar ik game veel met mijn pc, en daar had ik gewoon een snellere muis voor nodig

1 ding is zeker: jij moet zeker geen helpdesk gaan doen :P
Hou je even rekening met onze huisregels, hiermee ben je accoord gegaan toen je lid werd.
-Beledig nooit andere leden.
-Iedere vorm van discriminatie is niet toegestaan. Dit geldt ook voor computerkennis, bijvoorbeeld: jij kan beter van je toetsenbord afblijven, want dan gaat er ook niets verkeerd. Ook als grapje worden dit soort opmerkingen niet getolereerd en leidt tot een onherroepelijke ban zonder waarschuwing vooraf.

Je zit op het randje.

Hou je even rekening met onze huisregels, hiermee ben je accoord gegaan toen je lid werd.

Je zit op het randje.

Ach yo, t was maar een grapje.. was echt nie beledigind bedoeld..

Maar ik vond die vraag zowieso nie nodig.. welke windows draai je .. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan