geen ingevoegde plaatjes bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef30

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2001
Berichten
85
Hoi,

Sinds ik mijn OE heb geupdate naar versie 6, kan ik geen INGEVOEGDE plaatjes meer in mijn mail bekijken!
De bijlagen kan ik wel zien, maar dus plaatjes/foto's ed die ingevoegd zijn in een mailtje zie ik niet.

Ik heb bij Opties-Beveliging het vinkje voor "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" weggehaald en ook staat de beveiligingszone aangevinkt op "internet-zone".

Wie helpt mij?

Eef
 
Jij weer..............:)


Bedoel je dat als je een mail krijgt in het bovenste vak dat je in het onderste vak een voorbeeld afdruk ziet??




groetjes
Harmen
 
Laatst bewerkt:
Hihi... ja daar was ik weer! Zag ineens dat dit ook niet werkte!!

Nee, als er iets als een plaatje als bijlage meegestuurd wordt, zie ik het voorbeeld wel in het onderscherm.
Maar als iemand een mailtje stuurt en via invoegen-afbeelding een plaatje/tag/foto meestuurt, dan krijg ik die dus niet te zien. Dus IN een mailtje!

Eef
 
Ow zou dat niet aan de gene liggen die het mailtje verstuurd ?!

Anders zou ik het echt niet weten..

succes

groetjes
Harmen
 
Nee, het ligt niet aan de afzender.
Ik ben namelijk lid van een mailinglijst, waar anderen wel de ingevoegde plaatjes kunnen bekijken en ik nu dus niet. Voorheen met OE 5 trouwens wel!

Eef
 
wel plaatjes kijken

als je er last van hebt dat de texst grijs staat bij het attatchment heb je waarschijnlijk de beveiliging aan staan.
Ga in outlook naar : extra,
opties,
beveliging,
en vink opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan aan,


als het goed is werkt het dan weer.
succes
handi
 
Hoi Handi,

In mijn berichtje staat duidelijk dat ik dát al gedaan heb!!! Mijn bijlagen kan ik ook gewoon zien. Dat is het probleem niet. Alleen de ingevoegde figuren/afbeeldingen/foto's/tags enz. kan ik niet zien!

Eef
 
Het werkt!!!

Geloof me of niet:
HET IS GELUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb vandaag wel 100 keer naar mijn opties gekeken. En gewoon een vinkje over het hoofd gezien!
Bij het tabblad LEZEN stond "Alle berichten zonder opmaak weergeven" aangevinkt. Stom!!!
Pfffff..... wat ben ik blij!!!

Groetjes, Eef
 
I.v.m. de veiligheid kan je beter het voorbeeldvenster uitzetten. Anders wordt je bericht meteen geopend, en dat is niet veilig i.v.m. met virussen e.d. In Outlook express ga naar extra > opties > tabblad lezen en vink dan "Bericht automatisch downloaden bij weergave in voorbeeldvenster" uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan