Geen inlogscherm op Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mablabla

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2014
Hoi, ik starte net mijn laptop op waar Windows 8 al standaard op staat maar als ik naar het inlogscherm ga dan krijg ik gewoon leeg beeld. Ik heb mijn laptop een paar keer opnieuw opgestart maar ik krijg alsnog het zelfde. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Hoi,

Hoogst waarschijnlijk komt dit door een recent uitgevoerde update en is dit te herstellen via een Windows 8 installatie DVD.
Met een Windows 8 installatie DVD wordt (automatisch) een menu opgestart me daarin diverse opties. Hier kan de keuze worden gemaakt voor Systeemherstel, waarna een hersteldatum moet worden gekozen, en voor Automatisch repareren (opstartherstel). In de meeste gevallen wordt het probleem hiermee opgelost.

Probeer eens de toetscombi Ctl-Shift-Esc tegelijkertijd.
als de taskmanager krijgt, probeer dan eens
Bestand
Nieuwe taak/Run/invoeren
en daar type je dan:
explorer

Of zie je login opties in het taks manager menu staan?

Anders repareren zoals reeds vermeld is.

Het probleem is dus ook dat ik die DVD niet heb... Zijn er verder andere opties?

Nee paars, ik krijg wel eerst gewoon de homepagina met de tijd en datum etc maar als ik dan op enter druk om in te loggen krijg ik gewoon leeg beeld..

Sinds gister dus een dag denk dat er niks anders op zit dan hem terug te brengen en na te laten kijken

Dus je hebt hem een dag aan laten staan ?
Ik ken het verschijnsel namelijk na updates en vaak als je hem lang genoeg laat staan start hij opeens door en heb je er geen last meer van.

Ik heb hem niet aangelaten hij was uit maar ik laat hem nu aan en misschien werkt het wel, dankjewel

Geef hem maar flink de tijd, ik herken het echt van diverse laptops. Is het proberen waard.

Heel erg bedankt, het is gelukt ik kan er weer in :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan