geen input signal or cable disconnecting

Status
Niet open voor verdere reacties.

lesley88

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
mensen een maand geleden heb ik me pc overgeklokt van een amd athlon 1800+ naar 2400+ allesn deed het gewoon.

Aleen vandaag was die weer naar een amd 1800+ gegaan . dus ik dach ik klok hem weer over dus ik dee dat normaal staat die 100/100 in bios dus naar een 2400+ zette ik heb op 133/133.

Maar nu dee ik 166/133 en als ik me pc onieuwe opstart krijg ik geen beeld hij staat wel aan maa hoor ook geen deuntje van windows start ofzo..

Me mobo is een ECS k7s5a PRO:confused:

Zal die doorgebrand zijn en me videokaart nu op overgeklokte instelling 400-650 een geforce 6200GE/TD 128mb.-.-

Mensen avast bedankt baal heel erg nou:(

heb je de bios al gereset ?

kun je doen door de stekker uit het stopcontact te halen en dan eventjes (5 tot 10 sec) op de powerknop drukken

anders even batterijtje uit je pc halen en dan nog eens
op de powerknop drukken eventjes ..

je hebt hem waarschijnlijk
veeel te hoog over geclockt

maar dan kom ik ook met de vraag :

waarom zou je zoiets nou willen doen ?

zo zie je zoals nu maar weer dat het verkeerd kan gaan ;)

als de bios reset niet gelukt is .. dan zul
je moeten wachten tot dat iemand anders misschien nog een oplossing heeft :)

zal ff kijken dus dubbel post is mogelijk nou.;)<Ik doe het want test graag wat uit.

Maar dee met de 1800+ was me fps bij cod stuk lager dat merkte ik als gekke.;)

Dus deed het mar weeer en iets te hoog zo te merken.

Laatst bewerkt:
Nee geen van beide werkt maar waar kan het aan leggen dan spaar ik wel een paar maanden.

Ben in oktober jarig en krijg intussen nog mijn loon dus tjah.. kan veel upgrade in 2 a 3 maanden tyd maar waar zit denk u het probleem?:(

Baal wel enorm:(

waar het aan kan liggen is

dat je gewoon de waardes van je mobo en videokaart te hoog heb ingesteld dat hij nu gewoon als het ware alles blokkeerd

of dat er een kans bestaat dat er iets doorbrand kan natuurlijk wel maar
ik ben daar niet zeker van

ik heb zelf ook eens een keer willen over clocken maar dat pakte mijn mobo gelukkig niet hij ging toen wel aan en daarna direct weer rebooten en toen kreeg ik te zien :
cmos bios setup resetting completed
wil dus zeggen dat hij dat niet aan kon

maar iig het blijft vreemd het beste is om gewoon ff af te wachten wat andere helpmij-ers eventueel nog hebben als oplossing :)

hoop egt dat iemand het weet mijne rebooten ook gelijk maar geen beeld meer en dach als ik effe w8 hoo rik misschien wel de deun van windows maar dat kwam ook niet:( .

Ben echt wanhopig dus ik denk dat me pc gewoon dood is en een nieuwe mot aanschaffen tenzij iemand nog een idee heeft:rolleyes: .

nu blijf dat rode lichtje dat normaal aleen aanstaat tijdnes iets opstarten ook continu rood branden:confused: suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan