Geen inspiratie voor site. Wie helpt me?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Platzii

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Beste HelpMij'ers,

een vriend van me en ik gaan een site maken. Eén groot probleem: we weten niet wat we moeten maken ervan. Kunnen jullie ons helpen met het kiezen van een soort site zodat hij het meest succes heeft?

Greets,
Simon

(Deze post staat waarschijnlijk in een verkeerde categorie. Onze excuses hiervoor.)

We zoeken eigenlijk een soort site. Bvb Forum, Filmpjes, Games, ...

Tsja, zo lukt het natuurlijk nooit!

Het punt is dat de websites die het goed doen, aan een van de volgende categorieen voldoen: ze zijn vernieuwend (soortgelijke sites zijn er niet), voldoen aan vraag (mensen 'willen' iets, en jij speelt daarop in) of je site is gewoon beter (dan andere van hetzelfde type)

Wat je dus moet hebben is een goed idee en dat uitwerken. Ofwel, alweer een maffia-game gaat het gewoon niet redden tegenover al die 1001 andere maffia-games. Fora zijn er al genoeg, echt, probeer het niet eens (TENZIJ je natuurlijk een fora start over versteende schilpadden, deze bestaat nog niet, maar dan moeten er wel mensen zijn met versteende schilpadden-verzamelingen welke online actief zijn). Game sites ga je niet redden, denk ik, ik noem maar: insidegamer.nl, gamerz.nl, check zelf maar)

Niet om je te ontmoedigen, maar zo is het nu eenmaal. Je moet gewoon een goed idee hebben, en nog belangrijker, andere mensen moeten het ook goed vinden!

:thumb:

(overgens, als je echt een forum begint over versteende schildpadden, meld direct de link. I'm in.)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan