scarab3905
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2007
hallo mensen.
ik zit met het volgende;
ik probeer de pc van mijn vriendin ook op het internet te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
*de situatie*
heb een modem in de meterkast, daarvandaan ligt een draad door het huis heen naar een modem (linksys WAG354G)
vanaf de modem (linksys) heb ik dus 1 draad naar mijn pc en ook 1 draad naar de pc van mijn vriendin.
die van mij doet het dus zonder problemen, maar met die van haar lukt het me niet.
ik heb bij LAN- of snelle internetverbinding 2 dingen staan:
#1: 1394-verbinding2
uitgeschakeld, met firewall
1394-netwerkkaart
#2: Lan verbinding 3
beperkte of geen verbindings...
Intel(R) PRO/100 VE Network...
even nog ter verduidelijking, ik heb weinig tot zeer weinig verstand van internet, dus makkelijke taal a.u.b.
het is trouwens win XP (SP2)
dingen die ik al heb gedaan:
-de wizard
-1392 verbinding uitgeschakeld (apparaatbeheer)
ik zit met het volgende;
ik probeer de pc van mijn vriendin ook op het internet te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
*de situatie*
heb een modem in de meterkast, daarvandaan ligt een draad door het huis heen naar een modem (linksys WAG354G)
vanaf de modem (linksys) heb ik dus 1 draad naar mijn pc en ook 1 draad naar de pc van mijn vriendin.
die van mij doet het dus zonder problemen, maar met die van haar lukt het me niet.
ik heb bij LAN- of snelle internetverbinding 2 dingen staan:
#1: 1394-verbinding2
uitgeschakeld, met firewall
1394-netwerkkaart
#2: Lan verbinding 3
beperkte of geen verbindings...
Intel(R) PRO/100 VE Network...
even nog ter verduidelijking, ik heb weinig tot zeer weinig verstand van internet, dus makkelijke taal a.u.b.

het is trouwens win XP (SP2)
dingen die ik al heb gedaan:
-de wizard
-1392 verbinding uitgeschakeld (apparaatbeheer)
Laatst bewerkt: