geen internet als ik op mijn pc op wifi ben

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuertje

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2011
hallo,

ik zit met een probleem dat als ik met mijn computer op mijn wifi netwerk zit dat ik op mijn iPhone en andere apparaten geen wifi kan gebruiken. zouden jullie mij helpen dit probleem te verhelpen?
mvg Mike

Hallo Schuertje, Mike.

Proberen je draadloze netwerkadapter opnieuw te installeren:

Rechtsklik op computer, ga dan naar beheren, dan apparaatbeheer.

Daar kun je de netwerkadapters openflappen en de draadloze adapter (wireless ) verwijderen

(rechtsklik daarop en installatie ongedaan maken).

Je pc opnieuw opstarten, dan wordt deze opnieuw geinstalleerd.

Als dit niet lukt....
Wat heb je trouwens nog meer, je zegt iphone! oke, welke windows versie heb je ?
En wat zijn die andere apparaten. Krijg je nog een foutmelding.
Ik vraag dit zodat helpers je nog beter kunnen helpen.

Ik heb al met de meegeleverde sitecom stick geprobeerd en nog een andere, ik heb deze getest op Windows 7, 8 en 8.1 64 bit. Het probleem is ook op android en andere Windows computers. Ik krijg soms de foutmelding dat de server onvindbaar is.

Dit is standaard? Dat je maar met 1 device het internet op kan? Het kan zijn dat je dhcp pool in je router te klein is ingesteld. Dit zou je na kunnen kijken in je routerinstellingen.

ik kan zeg maar wel met al mijn apparaten op internet tot ik met mijn pc er op kom, dan heb ik 5 minuten internet nog en dan is mijn internet via wifi weg. mijn ip bereik is 100 tot 200, is dit wat je bedoelt met dhcp pool?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan