Geen internet door xp :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jennifer15

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2004
Sinds een paar dagen heb ik xp ik ben daar helemaal niet bekend mee dus mijn buurman heeft alles geinstaleerd en heeft er best verstand van toch zit ik met een probleem mijn internet wanadoo is geinstaleerd en wil ik dan op connect drukken krijg ik een antwoord
Failed on create device

Wat betekend dit en wat kan ik er aan doen..

Jennifer,

Welkom op Helpmij !! :)

Laat jou buurman toch nog maar eens een keer goed kijken, want hij is volgens mij het een en ander vergeten te installeren, zie bijvoorbeeld de volgende link: http://support.earthlink.net/mu/1/psc/img/walkthroughs/broadband/DSL/win/2398.psc.html

Dit heeft dus volgens mij te maken met een niet goed geinstalleerd modem cq. netwerkkaart en de daarbij behorende protocollen.

Dus misschien even alles verwijderen wat met het modem of de netwerkkaart te maken heeft en opnieuw installeren met de orginele cd-roms.

Suuk6,

Remy

Je buurman bellen??:)

Wat heb je voor een verbinding? Analoog, dus via de telefoon, of wellicht kabel?

Haha me buurman bellen laat ik dat maar niet doen die word al gek van .. ik heb nu wel internet via wizzard of iets dergelijks en ook via wanadoo.. is dat maar ik weet niet of dat het zelfde is als hoe ik het vroeger dee en of het kwaad kan vandaar dat ik me oude terug wil..bedankt voor de tip Remy ik heb via de kabel btw

Jennifer,

aangezien je nu verbinding hebt, lijkt het mij dat er iets met je netwerkkaart nog niet goed zit (als je tenminste die melding nog krijgt !!)

Wat je dan zou kunnen doen is om bij apparaatbeheer de netwerkkaart als het ware te verwijderen en windows hem opnieuw laten installeren. Evenentueel drivers voor je netwerkkaart bij de hand houden !
En als je ze hebt de handleiding van Wanadoo, daar moet als het een beetje provider is ! ook een goede gebruikers handleiding bij zitten hoe je stap voor stap internet installeert op je PC.

De Internet wizard laat je als allerlaatste(als alles dus is geinstalleerd) naar je netwerkaart verwijzen.
Dan zou je weer een heel eind het internet op moeten kunnen !!

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan