Geen internet > Linksys router WRT54G

Status
Niet open voor verdere reacties.

markiie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Hallo iedereen op dit forum,

Kabel internet
Windows xp
Zover ik weet GEEN firewall

Ik heb een Linksys router WRT54G en gisteren zat ik, in de router instellingen om poorten voor mijn client(bitcomet) ope te zette ik heb dit volgens een handleiding gedaan ..

met poorten open zetten in deze router wat ik heb gaat altijddd goed!!

Maar vandaag gaf mijn router in de instellingen zelf waar ik zat aan dat de router geupdate moest worde na de laatste recente versie.. wat heb ik nu gedaan?

Ik ben naar www.linksys.com gegaan en daar mijn router opgezocht onder de downloads'' ik heb mijn linksys WRT54G in de lijs gezocht.. en de versie nummer aangegeven
ik kan nu niet in me router komen kom ik net achter maar me Router versie nummer is 4.1.2 < iets in die richting..

Wat is nu eigelijk mijn probleem:

Ik heb de router geupdate na de nieuwste versie 4.1.2 dus en zinds dat ik heb geupdate naar deze versie heb ik internet problemen ik zit nu achter de pc van me moeder wanneer ik alle stekkers(Stekkers die verbonden zijn naar meerdere pc's) erin stop heb ik geen internet verbinding

de kabel die normaal rechtstreeks van de Modem naar de Router loopt die heb ik in mijn moeders pc gestopt waarbij ik dus 100% volledige snelle internet krijg

Als ik de kabel die NU in mijn moeders pc zit in de router aansluit komt er te staan
''Mogelijk heeft u verbinding OF beperkte verbinding''

Wat is hier bij fout gegaan? Weet iemand mischien de oplossing tis mischien beetj lastig ik zal alles nog op rijtje zette

Router gaf aan > Update naar Recente versie(vorig versie 3.0) geupdate naar 4.1.2
VOLGENDE DAG : Ik word wakker en start mijn eigen pc op ik kom erachter GEEN internet Wat ik daarna heb gedaan is in de router de Mac-adres geclonend en tot mijn verbasing doet ie het 100% .. overal in huis is er internet

Nog geen 10min later komt er te staan ''geen internet verbinding''

Ik vraag me af wat ik nu werkelijk fout doe? Moet ik iets veranderen? of een instelling of iets?

Ik heb zelf ongeveer veel verstand van pc's maar uhm nog niet van routers

Alvast bedankt,

Mark.

Laatst bewerkt:
je moet onderop je router kijken welke versie het is
wrt54g V xx dat is belangrijk voor de juiste firmware
ben je wel op de nederlandse linksys site geweest?

er staat onder me router dat het versie 2.2 is <

Waarom staat er bij me router instellingen eerst dat het 3.0 was?
Is ie mischien al eerder geupdate maar niet door mij dan denk ik?

Kan ik ook terug update naar 2.2 zeg maar ''downgraden'' zoals bij een psp?

mark

Laatst bewerkt:
Op de website van Linksys kan je chatten met iemand van de klantendienst. Live chat support heet dit.
De persoon waarmee je chat zal de info over je router vragen (type, serienummer en versie), en zal je dan de link naar de juiste firmware versie geven.
Let op: chatten enkel in engels!
Heb hetzelfde probleem voorgehad, en heb het zo kunnen oplossen.

Bedankt voor de hulp ik zit nu met iemand van de live support te chatten

af en toe wel moeilijk dat engels hehe en uitlegge wat het probleem is

ik heb net me examens dus ik wacht op uitslag :rolleyes:

Lol!
Zal wel goedkomen! Veel succes, en als het niet lukt, gewoon posten op dit forum en iemand zoekt wel een oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan