geen internet meer na formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

maesniels

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2005
Berichten
9
ik heb onlangs mijn pc geformateerd en dus werkt het internet ook niet meer. Op onze modem staat diva adsl en er zijn nog 2 andere pc's op aangesloten met een hub of router. het internet werkt dus niet met usb maar met netwerkkabel. er moet geen hoofdpc opstaan zodat jemet een andere pc op het net kunt. we hebben wel een cd-rom van de modem maar hier staat geen driver op, alleen bonussoftware. hoe laat ik het internet terug werken?
groeten niels
 
Geplaatst door maesniels
ik heb onlangs mijn pc geformateerd en dus werkt het internet ook niet meer. Op onze modem staat diva adsl en er zijn nog 2 andere pc's op aangesloten met een hub of router. het internet werkt dus niet met usb maar met netwerkkabel. er moet geen hoofdpc opstaan zodat jemet een andere pc op het net kunt. we hebben wel een cd-rom van de modem maar hier staat geen driver op, alleen bonussoftware. hoe laat ik het internet terug werken?
groeten niels

Is het dit modem ?

http://www.diskidee.nl/internet/testen/index.htms/1781
 
Kijk even op de site van de fabrikant of je de juiste drivers kunt vinden en installeer die dan,want die zijn door je format verdwenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan