Geen internet meer na gebruik Hitman Pro 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjRik

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hallo,

De pc van mijn vriendin heeft lange tijd gedraaid zonder virusscanner ed. Deze pc werd dan ook erg traag. Ik heb een virusscanner geïnstalleerd (Kaspersky antivirus 2009) en deze vond zo'n 700 dingen die niet goed waren op de pc.
Dit allemaal laten verwijderen enz. en dit gaf geen enkel probleem.

Maar toch waren er nog vele pop ups wat de pc behoorlijk traag maakte. Ik had goede dingen gehoord over Hitman Pro en op hun website heb ik de proefversie van Hitman Pro 3 gedownload.
Nadat ik in gebruik had genomen, vond hij 44(!) bestanden die verwijderd moesten worden.
Dit heb ik allemaal gedaan, alleen nu maakt de pc geen verbinding meer met het internet.

De virusscanner meldt problemen, zoals de database die verouderd is. Maar omdat hij geen verbinding meer maakt met internet kan hij deze niet updaten.

Wie o wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Rik

gebruik je XP doe dan een systeem herstel
en laat dan eens iets anders over je pc scannen.
je zult hier niet veel voorstanders van Hitman vinden , maar dat is terzijde.

Oke ik probeer een systeemherstel te doen, maar nadat ik geklikt heb op een herstelpunt en ik kom bij "keuze van herstelpunt bevestigen" kan ik niet op volgende klikken.. Heb al verschillende herstelpunten proberen te kiezen, maar het lijkt gewoon niet te werken..

Alles werkt eigenlijk perfect alleen geen internet en daardoor kan de virusscanner zich ook niet updaten. En de herstelpunten niet kunnen gebruiken is ook niet fijn natuurlijk.
Is er niet een andere manier om internet weer aan de praat te krijgen?
Of kan ik iets doen waardoor ik e herstelpunten wel kan gebruiken?

EDIT: Ook in de veilige modus heb ik het zelfde probleem.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan