Geen internet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scharnerweg

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2005
Hallo sinds gister kan ik geen internet pagina's meer openen.
Ik wou gister mijn cookie's verwijderen met het programma ccleaner,
Ik heb hier toen per ongeluk op analyseren geduwd en toen opgeschoond,en sinds toen heb ik geen internet meer.
Maar als ik vaak genoeg op refresh duw dan kom ik wel op de pagina, maar meestal als ik dan 3 keer ergens op heb geklik krijg ik weer te zien kan server niet vinden.
Wat heb ik gewist wat dit probleem kan veroorzaken?
Please help mij, heb mijn computer nodig voor school

Met vriendelijke groet Quint

ik heb denk ik ongeveer het zelfde probleem alleen heb ik geen cleaner of iets dergelijks gebruikt.

wat je eens zou kunnen proberen is kijken of er een standaard ip is toegewezen.
(ik neem aan dat het ook om een draadloze verbinding gaat.)

ook help het bij mij weleens om de verbinding uitteschakelen en vervolgens weer inteschakelen (is ook mogelijk door de computer opnieuw optestarten)

cccleaner maakt een backup.
zet de verwijderde bestanden weer terug en kijk dan of het weer lukt.
Of
voer een systeemherstel uit.
zet de hersteldatum op een datum toen alles nog goed werkte

Ik heb al een systeemherstel uitgevoerd.
Maar systeem herstel vananderd alleen wat je heb gedownload of gewijzigd niet wat je hebt gedelete :-(

ik heb hetzelfde probleem en werk met een schone pc die voor het eerste keer aan internet werd gehangen en heb geen ccleaner er op staan dus ik denk dat die backup weinig uitmaakt.

Ik heb al een systeemherstel uitgevoerd.
Maar systeem herstel vananderd alleen wat je heb gedownload of gewijzigd niet wat je hebt gedelete :-(
Wat je gedaan hebt,is niet verkeerd,jij hebt nog een reseve copy,die kan je terug zetten.

Of je moet dat uitgezet hebben!!!!

Laatst bewerkt:
ik heb hetzelfde probleem en werk met een schone pc die voor het eerste keer aan internet werd gehangen en heb geen ccleaner er op staan dus ik denk dat die backup weinig uitmaakt.

wat wil je hiermee vertellen.
Als je zelf een probleempje hebt maak dan even een eigen post.

Wat je gedaan hebt,is niet verkeerd,jij hebt nog een reseve copy,die kan je terug zetten.

Of je moet dat uitgezet hebben!!!!

Wat bedoel je hiermee?
Ben namelijk niet zo'n computer held, alles wat ik doe vind ik op internet:)

Quint

Wat bedoel je hiermee?
Ben namelijk niet zo'n computer held, alles wat ik doe vind ik op internet:)

Quint

Je hebt me Ccleaner schoongemaakt,daar was niets mis mee.
Mocht er iets niet goed zijn gegaan,dan kan je met de Reserve copie weer alles terug zetten ervan.

wat wil je hiermee vertellen.
Als je zelf een probleempje hebt maak dan even een eigen post.

ik wilde hier niks mee vertellen maar ik bedoelde dat het waarschijnlijk niet lag aan dat ccleaner. ik denk dat het iets met dhcp of proxy te maken heeft. maar srry als dat een beetje verkeerd uitpakkte.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan