geen internet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitsie007

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Sinds een paar weken hebben wij geen internet meer. We weten niet waardoor het komt. De laptop konden wij wel op internet aansluiten. Hiermee hebben wij op internet gezocht naar een oplossing voor het probleem, maar niets blijkt te werken.

Wij hebben internet van tele2. Wij hebben ook contact gehad mij tele2 maar die kunnen niets voor ons doen. We hebben een vood224 modem.

Kan iemand ons helpen. wij hebben totaal geen verstand van computers en al helemaal niet van dit probleem. :confused:

alvast heel erg bedankt.

Ja ik snap er niets meer van... We hebben onze virusscanner laten lopen en vervolgens een andere en daarna nog een andere, maar geen enkele geeft aan dat we een virus hebben. als we op internet proberen te komen geeft hij de fout 678 aan.

We hebben op internet gezocht naar deze fout, maar het gaat allemaal over een router... maar ik weet niet of wij dat hebben..

Een Router is een soort kastje met mestaal een viertal aansluitingen om het internet te verdelen over meerdere Pc,als in google router onder afbeeldingen in typt heb je een voorbeeld.

Oke die hebben wij niet :D .

We hebben de diagnostische gegevenes van de computer opgevraagd en bij de DHCP-server geeft hij aan dat het IP-adres ongeldig is.

Ook heeft hij een probleem met de gateway. dat gaf hij is het begin aan. En als je in prompt ipconfig/all intypt geeft hij bij een hele boel 000 aan.
enig idee? Ik heb winsock al geprobeert, maar dat hielp niet.

Ga maar eens naar "deze computer" eigenschappen dan kom je in systeem eigenschappen-------Tabblad "hardware"---->Äpparatenbeheer hier krijg je een hele lijst te zien.

Daar staat tussen netwerkadapters,verwijder deze maar eens,na het opstarten zal windows weer nieuwe adapters vinden en installeren............probeer het dan nog eens!

we hebben net de netwerkadapters verwijderd, opnieuw opgestart en hij heeft ze zelf weer geinstalleerd, maar internet doet het niet. Weer de melding fout: 678.

nee volgens mij niet. Maar kun je uitleggen hoe de instellingen moeten zijn.

Als ik naar netwerkverbindingen ga staan er drie mogelijkheden.
Breedband: tele2 (deze is grijs)
LAN- of snelle internet verbinding. -LAN-verbinding 3
- 1394-verbinding 2.

Als ik het goed heb moet ik de eerste hebben, die grijs is. Als ik daarbij naar eigenschappen ga en ik ga naar netwerk dan staan er vier dingen bij :deze verbinding heeft de volgende onderdelen nodig:
- internet protocol (TCP/IP)
- Qos-pakketplanner
- Bestand- en printerdeling voor Microsoft-netwerken
- Client voor Microsoft- netwerken.

De eerste 2 zijn aangevinkt. Moet dat zo of moeten er anderen ook aangevinkt zijn?

Alle vier inschakelen.

Breedband: tele2 (deze is grijs) rechtermuisknop en dan inschakelen

maar hij blijft grijs.

Hoe krijg ik hem weer in kleur?

internet.JPG

Kun je even wat "printscreens"maken van de instellingen!want zo komen wij er niet uit ben ik bang!

Ik overschrijd de kb grootte, dus dit lukt niet zo goed. Hoe doe jij dit?

nee dat klopt niet. Hoe zet je het hierin??? Zodat het direct zichtbaar is?

Boven het gedeeltje waar je een berichtje typt heb je aantal mogelijkheden,èèn daarvan is het toevoegen van een afbeelding,als je opklikt kun je de afbeelding(en) uploaden naar de naar de server van help.mij envoegd ze bij jou berichtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan