Geen internet meer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mocromafia

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Hoi,
ik heb een hp compaq 8510p (laptop) en ik heb een update van vista geinstalleerd,
maar nu doet internet het niet meer, hij vind geen netwerken meer..

Wie kan me helpen??

start>typ in het zoekvak: systeemherstel en klik systeemherstel aan en dan heb je waarschijnlijk staan "aanbevolen herstelpunt" die kun je kiezen als daar de update staat die je geinstaleerd hebt. anders klik je op "een ander herstelpunt selecteren. en dan zie je automatisch ook wanneer er een herstel punt is gemaakt en dan neem je gewoon het meest recente herstelpunt na de update. klik dan op volgende en daarna op voltooien. dan gaat hij als het goed is je systeem herstellen

start>typ in het zoekvak: systeemherstel en klik systeemherstel aan en dan heb je waarschijnlijk staan "aanbevolen herstelpunt" die kun je kiezen als daar de update staat die je geinstaleerd hebt. anders klik je op "een ander herstelpunt selecteren. en dan zie je automatisch ook wanneer er een herstel punt is gemaakt en dan neem je gewoon het meest recente herstelpunt na de update. klik dan op volgende en daarna op voltooien. dan gaat hij als het goed is je systeem herstellen

die heb ik helaas niet:(

helaas niet meer:(
is er niet toevalig een update voor de wifi ontvanger zelf??

Dankuuu
ik ga het gelijk probere!

Intel PRO/Wireless Drivers

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan