Geen Internet Meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barminator89BE

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Ok ik was gistere niets speaciaal aan het doen ik was gewoon tv aan het kijken en ineens valt het internet weg op mijn pc en ik krijg het niet opgelost met mijn draadloos netwerk is niets mis mee alles werkt goed onze digtale tv's werken zelfs nog, alles werkt buiten mijn pc ik heb de kabel al eens verwisseld van mijn digitale tv en pc en het geeft hetzelvde probleem dus het ligt niet aan de kabel en heb tot hiertoe nog geen virus gevonden.
Als ik in netwerkcentrum ga kijken dan geeft hij nogtans aan dat ik internet heb maar dat icoontje kan soms uitvallen ik heb al geprobeert om de netwerkadapter uit / aan te zetten maar nog altyd hetzelvde probleem ik heb ook al de lan verbinding opnieuw ingesteld geen resultaat, en als ik windows op problemen laat zoeken dat vind hy niets.
Ik heb Windows Vista Home Premium 32bit ik krijg internet zo =>

Modem-------Switch--------Pc

Ik hoop da mijn netwerkadapter niet naar de zak zodat ik het zonder hardware te verandere kan oplossen.

Alvast Bedankt,
Bart

Laatst bewerkt:
dus draadloos werkt wel alles?
@home??

welke provider @home ?

ik heb juist mijn netwerkadapter geupdate (driver gedownload op laptop en op stick gezet) goed geïnstaleerd maar nogaltyd geen vooruitgang

Ik heb eindelijk mijn eerste foutmelding gekregen nu weet k teminste waaraan het ligt "
er kan geen verbinding met de externe host dns-server (195.130.130.162) worden gemaakt" ik neem aan dat het probleem dus bij mijn switch ligt weet iemand hoe ik dit kan oplossen? het is een D-Link DES-1005D voor mijn wireless is het een DWL-G700AP ik weet niet of dat belangrijk is maar ik vermeld het even

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan