Geen internet meer....

Status
Niet open voor verdere reacties.

canstro

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Na het (her)installeren van windows vista op men computer, vind hij ons draadloos signaal niet meer, we zijn klant bij telenet, en hebben de router in onze garage hangen, het signaal was altijd ongeveer 4/5... maar nu vind ie het niet meer...

Kan iemand helpen? Als je meer info nodig hebt laat je maar iets weten! Ik kan wel geen technische info geven zoals het merk van mijn router of de systeem info van men PC, ik ben namelijk op visite bij een tante :)

Ik hoop op snelle hulp! Alvast bedankt!

grtz
Canstro

kijk bij apparaatbeheer of je netwerkkaart wel geinstalleerd is.

Der staat iets van "Intel" meer weet ik niet.... kan het mss zijn dat ik drivers ofzo moet installeren??

Er staat bij Apparaatbeheer >> Netwerkkaarten : intel 82566DM Gigabit platform Lan connect

Kan iemand helpen??

Volgens mij is alleen de bedraade netwerkkaart geinstalleeerd.
Niet de draadloze netwerkkaart,voor zover aaanwezig.
Als je een interne netwerkkaart hebt zit er ook een knopje op je laptop waarbij je de netwerkkaart aan en uit kunt zetten.
Staat deze aan?????

Na het opnieuw installeren van Windows moet je wel een draadloos netwerk aanmaken.
Even de wizzard doorlopen en hierna moet het goed zijn.

En anders zoals eerder is aangegeven zit er op de laptop een knop of toetscombinatie om het draadloos verkeer uit schakelen.
Maar dan zie je rechtsonder een mooi rood kruisje staan bij je draadloze verbinding.

Het is inmiddels opgelost, ik heb het FCC-ID nummer gezocht op de netwerkkaart, ben dan gaan kijken van welk merk ie was, en hij was van microstar. vervolgens heb ik de drivers er bij gepakt (ik had ze op cd) en op installeer software gedklikt, nog steeds niet opgelost! maar ik heb het gewoon langs apparaatbeheer>netwerkcontroller>stuurprogramma's installeren>D: maw ik liet hem gwn drivers zoeken op de CD, dit werkte wel, en het internet is er weer! Toch zeker bedankt voor de hulp!

bye

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan