Geen internet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

miekdemikmak

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
Hoi iedereen,
Ik heb vandaag mijn computer verplaatst en nou doet het internet het niet meer..
Het lampje brandt nog wel van de antenne die achter uit mijn computer steekt en ik kan hem ook nog in en uitschakelen. Op de doos staat dat het niet uit zou moeten maken waar hij staat..
Maar ik begin dit zo langzamerhand te betwijfelen..
Dit is de adapter die ik heb: Linksys Wireless-G PCI Adapter.
Weten jullie misschien hoe ik dit probleem kan oplossen en of het uitmaakt waar de computer staat?
Alvast bedankt!

als er meer draadloze signalen rond je pc zijn zoals draadloos toetsenbord en muis, mobiel, afstandbediening enz. kan dat je problemen veroorzaken met je draadloos internet

Matthijs

hee bedankt voor je optie!
maar rond mijn computer staan geen draadloze dingen.
zou het misschien helpen om drivers te installeren of de installatie van de adapter helemaal opnieuw te doen?

zit er een programma bij?
wand als je daarmee naar draadloze netwerken kan zoeken en die van jou staat er niet tussen is hij buiten bereik en als hij er wel tussen staat kan je hem hem opnieuw verbinden

als je xp of hoger gebruikt zit er al een programmaatje bij

de drivers opnieuw installeren kan je proberen maar als hij het eerst wel deed lijkt mij dat niet nodig

hoi, ik heb met dat programma de hele installatie overnieuw gedaan maar ik vind geen netwerken. ook niet als hij weer op de oude plaats staat. is hij nu gewoon kapot of kan ik nog wat anders doen?

het probleem is inmiddels opgelost. wat we hebben gedaan is de adapter uit de computer getrokken en hem daarna opnieuw erin gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd. het internet is nu zelfs beter dan voorheen! bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan