Geen Internet met windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anderjasje

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2006
Berichten
5
Nieuwe laptop (Toshiba Satellite) met windows vista en geen internetverbinding terwijl alle pc's en laptops elkaar in het draadloze lokale netwerk zien; de andere apparaten met windows xp hebben gewoon internettoegang via een Belkin router. Alles uitgeprobeerd, inclusief resetten van de router en testen van de router op internet connectivity voor windows vista (dat in orde is). Alleen de (numerieke) ping doet het niet. Ping arnhem.chello.nl weer wel. Alle instellingen staan op automatisch verkrijgen. Wie weet raad?

Vrgr
Anderjasje
 
Laatst bewerkt:
Geef eens het typenummer van je laptop en merk en type van het wireless kaartje dat erin zit.
 
Dank, het gaat om een Toshiba Satellite A210 met een Atheros AR5007EG Wireless network adapter.

Ik heb trouwens geprobeerd via ipconfig/ release en ipconfig/ renew een nieuw IP te genereren maar krijg dan het bericht dat ik niet de benodigde bevoegdheden heb om de bewerking uit te voeren terwijl ik de enige gebruiker ben van de laptop. Ik ben er ook nog niet uit hoe ik dit probleem kan verhelpen ...

Vrgr
Anderjasje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan