Geen internet na Formatatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
goedenavond allemaal

ik heb gister avond mijn computer geformateerd en nu doet mijn internet het niet meer, heb al van alles geprobeerd om het weer aan de praat te krijgen maar het wil me maar niet lukken,
weet iemand wat ik nog niet heb gedaan of wat er verkeerd aan is?
ik heb hier ook een foto hoe het er bij mij uit ziet in apparaatbeheer

P.s bij netwerkadapters staat 1394

alvast bedankt
groet
sander2

Laatst bewerkt:
Wat er aan de hand is?
Heb je na de Windowsinstallatie wel de chipsetdrivers / moederborddrivers geinstalleerd? (Die vind je op de met de machine meegeleverde CD)

ja dat heb ik alle bijde gedaan maar nog steeds werkt het niet
trouwens de computer heb ik van iemand gekregen
maar heb van ee nandere computer alle cd's

Eerst maar eens alle drivers installeren. Die vraagtekens betekenen dat die apparaten in ieder geval niet werken. Download eerst de chipset drivers van de website van de moederbord frabikant.

De cd's van een andere computer heb je niks aan verder.

De 1394 netwerkverbinding is van firewire. Daar heb je ook niks aan.

ik heb internet;):D heb op www.targa.com gekeken en nieuwe driver op USB gezet en op de pc gezet en het werkt weer..:D:D bedankt voor de hulp in ieder geval!:)

ja dat heb ik alle bijde gedaan maar nog steeds werkt het niet
trouwens de computer heb ik van iemand gekregen
maar heb van ee nandere computer alle cd's

Je kan ook niet de drivers van een andere pc gebruiken! Dit kan alleen als dit exact dezelfde pc zou zijn.

Je zult nu op de website van de fabrikant van de pc moeten zijn en middels typenummer al je drivers vinden en installeren.

En dan eerst de chipset driver, daarna pas de rest.

Want ondanks dat internet weer werkt, ga ik er van uit dat je nog steeds vraagtekens in apparaatbeheer hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan